Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 pen skyss det der ja. Å CH-felgene passer jo bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 flått bil! utrolig hvor mye de BBS CH felgene gjør med bilen, blir en helt annen bil med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 automatgir:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Har også fått meg CSL bakluke og nye sideblinklys Og nye "Chrystal dark" sideblinklys fra GS: Har også lyst på sort grill, og lakkere den med klarlakk. Så den står i stil med shadowline listene.. Om det ikke blir bra er det jo bare å kjøpe samme som jeg hadde Bilde fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Noen som veit hvilke deler jeg trenger for å bygge om innsuget og hente ut mer hk fra motoren? Har lest enkelte plasser at jeg må ha innsuget fra en m54b30, men gasspjeldet må modifiseres.. Finnes det ferdige "pakker" noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Utrolig lekre felger..Er vel noe av det beste man får til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Har fått en ulyd fra automatkassa i det siste. Jamn ulelyd som kan minne litt om dekkstøy og kommer ved jamn kjøring og etter gasspådrag. Kan det være lite evt. gammel olje på kassa, eller på tide med overhaling? Har nettopp passert 190.000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Enig i at de felgene passer perfekt på E46 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Her har det vist ikke skjedd en dritt på nesten et halvt år.. Idag har jeg iallefall fått tid til å prøvemontere CSL-bakluka mi før vi kaster på litt lakk på den! Var litt engstelig for passforma, men blei positivt overraska heldigvis. Ikke langt fra 100%. Det eineste som kan bli et lite problem er demperene.. Original luka veier rundt 11-12 kg, Csl-luka veier 5.5kg så den skyter nesten opp når den åpnes.. Bilder: Da er det bare å vente på M3-fangeren så jeg får lakkert alt dill-dallet som ligger og slenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Digger bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Nydelig bil! Fargen, shadowline og CH er en perfekt kombinasjon! Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Åh nice! Det så utrolig fint med den bakluka der *misunnelig* Dette blir bra ostnes! iallfall når du får nye fangeren på også Så bilen din på utstilling i Ålesund for en stund tilbake Peeeen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Flott dere liker det Har fått nye skilt og nye nyrer siden dette bildet blei knipsa, men jeg liker veldi godt fargen jeg også Tok også en hel haug med bilder under og etter forrige polering, men dama sletta de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Blir gromt med CSL-luke Hvor kjøpte du din? Ellers utrolig pen bil med veldig riktige felger Ville vurdert CCFL (biltema) AE og LED baklys. Løfter bilen mange hakk Ang, innsug, se her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå