Torek Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hva skjedde med bakfanger og lakkering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ferdig lakkert og montert, har bare ikke lagt ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Da var bilen solgt også. Trist.. Brukte de siste kveldene på å polere bilen og fikk lagt på et lag dodojuice voks rett før bilen blei henta. Vurderte å bare beholde bilen da. Blei mye finere med m-tech bakfanger. Og der dro den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Gratulerer/kondolerer med salg! Hva skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Det blir nok en billig varebil og et hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 å ja du som hadde den bilen. Du er en av nærmeste nabo her på valle.. har sett den bilen ganske så ofte. nice bil. syn at du måtte selge den. hvor har du tenkt å bygge hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Seint svar, men skal kanskje bygge over barneskolen, eller på Skodje. Det blir vel egentlig tomannsbolig da. Du som er Kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 ja stemmer. Kim her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Kondolerer Mr Ostnes. Off topic. Kim! du som kjører den e39'n jeg møter hver dag. Sjøgrønn.ish...? Du treffer en e30 m3 daglig strekningen dragsund-spjelkavik. Spenstig fargevalg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Kondolerer Mr Ostnes. Off topic. Kim! du som kjører den e39'n jeg møter hver dag. Sjøgrønn.ish...?Du treffer en e30 m3 daglig strekningen dragsund-spjelkavik. Spenstig fargevalg;) jepp det er meg. turkis farge Jeg bruker å se den m3 nesten vær dag. Er det værdags bilen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kondolerer Mr Ostnes. Off topic. Kim! du som kjører den e39'n jeg møter hver dag. Sjøgrønn.ish...?Du treffer en e30 m3 daglig strekningen dragsund-spjelkavik. Spenstig fargevalg;) jepp det er meg. turkis farge Jeg bruker å se den m3 nesten vær dag. Er det værdags bilen din eller? Bruker den daglig ja. Skal brukes=) Ser strøken ut den bilen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå