Torminator Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Var ute og herjet nå nettop og punkterte selvfølgelig ett dekk... Det jeg lurer på er om det er lov å ha f.eks piggdekk framme og piggfrie bak??? Eller om det er påbudt med enten 4 piggdekk eller 4 piggfrie, altså 4 like dekk...?
AlXz Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Hørt at man må ha pigg overalt dersom man har noe pigg i det hele tatt. Er det helt feil altså?
Hansh Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Med piggdekk er det litt annerledes enn ellers, må ha 4 piggdekk om man skal ha pigger!
Haug530D Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Med piggdekk er det litt annerledes enn ellers, må ha 4 piggdekk om man skal ha pigger! Kan bekrefte dette ja.
Torminator Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Ok. Ble tilbudt noen felger med 2 gode piggdekk og 2 helt nye piggfrie veldig billig, men da er det kanskje ikke så godt kjøp likevel...
Raymond Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 har du piggfritt skal du ha piggfritt overalt, pigg, skal du ha pigg overalt.. tror tilogmed du skal ha piggfritt på tilhenger om du har det på bil.. litt usikker men, mener og huske noe slikt...
02 Touring Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det er rett. http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=P ... InnholdMal
Raymond Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 ah, gjalt piggdekk ja ikke piggfritt.. huska det va noe slikt... har du piggdekk skal du ha pigg på alle dekk inkl. henger
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hvis jeg først hadde punktert ville jeg nok kanskje kjøpt nye dekk rundt hele bilen. Men seff ikke hvis dekkene har blitt kjøpt for et par måneder siden. Kommer også litt ann på hvor du bor, men jeg ville kjøpt piggdekk. Er litt skeptisk på de piggfrie dekkene. Hører at de er nesten like gode som piggdekk. Men ikke vet jeg.
Torminator Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Ble 2 nye piggdekk i dag! Gidder ikke kjøpe nye rundt hele bilen da de bak kun skal spinne, spinne, spinne likevel. Så kjøpte nye til å ha framme og tok de som sto framme fra før og satte på bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå