Dr_S Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 E36 sedan er jo også fin konebil da.. Litt færre touringer her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 har heldigvis funnet stasjonsvogn.. en blå en i mårres.. reiser ned og henter den på nyttårsaften.. blir freesht med en w36 og en e46 touring.. så jeg er på jakt etter store hjul og m fangere til e36n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Ble tatt noen kveldsbilder her om dagen så slenger ut noen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 fin denna gitt liker touringene bedre og bedre. de kan bli utrolig fine. og så er det jo litt mer sjeldent enn coupe og sedan. fortsett og pøs på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 fin denna gitt liker touringene bedre og bedre. de kan bli utrolig fine. og så er det jo litt mer sjeldent enn coupe og sedan. fortsett og pøs på med bilder. takk for det dagen før jeg hentet bilen var jeg veldig i tvil, og lurte på hva i all verden jeg tenkte på med å kjøpe en touring, men fra jeg hentet den til nå har jeg bare blitt mer og mer fornøyd! meget god å kjøre, og er ikke så veldig mange av de så er litt mer spesielt.. Flere bilder kommer på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Da var ny orginal M-tech frontfanger kjøpt da den som sitter på har litt små rift og er en kopi versjon.. Skal til Nittedal å hente den nå, så slenger ut et par bilder av den etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Da var min første tur i ''grøfta'' unnagjort! endte med ødelagt frontfanger, så kjekt at jeg fikk kjøpt ny istad.. eneste var at den egentlig ikke skulle på før snøen var borte... Men men, sånn er det når isen skjuler seg under snøen og man er litt for glad i å vrikke på rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Et par bilder.. Delene som ble ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Neinei så ikke noe bra ut det der. Men du hadde ny fanger liggende? Bare fangeren som ble ødelagt? stor eller liten fart? Ellers veldig pen touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Ikke gøy. Men bra at du akkurat fikk kjøpt et sett nye orginale da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Neinei så ikke noe bra ut det der. Men du hadde ny fanger liggende? Bare fangeren som ble ødelagt? stor eller liten fart?Ellers veldig pen touring! var i Nittedal et par timer før dette skjedde å kjøpte ny fanger, så heldig akkurat der da.. Men, fortsatt litt kjedelig å vrake hele fangern.. Hadde kanskje 15 km/t men den isklumpen var braa hard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ikke gøy. Men bra at du akkurat fikk kjøpt et sett nye orginale da. Nei, var litt kjipt detta.. Men gjort er gjort! nå blir det kun litt slædding på åpne plasser framover.. Akkurat hentet nye grøftelys og fanger så skal få montert dette så fort jeg får lakkert fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 En stund siden det har skjedd noe her nå.. Kan ta med at den nye frontfangeren ble prøvemontert idag, så nå er den klar for lakkering.. Ble også tatt skikkelig vask innvendig og montert sort grill og justert panseret da det var noe skjeivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Slenger ut et par bilder av frontfangeren og nye grøftelys med Xenon (8000K) kjøpte med et sett 6000K ekstra siden jeg får dette til gode priser Klare grøftelys med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 var vel like greit at GREDDY merke ligger igjen i grøfta? hehe:) kjedelig med sånne småskader ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå