Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nope...735iA er såååå mye tøffere...740-750 er sånn oldschoolbil..sånn gubbebil:p

Har igrunn gitt opp å kjøre no særlig fornuftig med sjuern..bensinforbruket er igrunn blitt en hobby..har en merce som bruker adskillig mindre så kompenserer igrunn greit..

Er M30B35 motoren som er sjef, ingen tvil om det. Herlig maskin med masse sjel. Bensinforbruket er through the roof, men det får man bare leve med. Går greit når man har 103 liters tank og bensinen koster under 10kr per liter.

Skrevet
Så dere to mener at jeg heller burde gå for 3,5 liters motoren med 211hk, istedenfor 4literen med 286hk og 450nm?!???!?

Er strengt tatt ikke mer enn 400NM i åtteren, skal du ha 450NM må du finne en bil med fire sylindre til...

Men motorkarakter kan ikke bestandig oppsummeres som effekt og dreiemoment.

Skrevet

Både M30 motorene og M60 motorene er jo flotte motorer, M30 er jo bunn solide motorer som varer og varer og leverer hele tiden, mens M60 har en knall blanding av V8-brumming og BMW-motor lyd, med drag som lever opp til lyden 8)

Skrevet
alle har den beste motoren så lenge det er bmw merke på den...der avslutter vi motordiskusjonen!!

Tilbake til topic...

+1

Hvordan går det med feilsøkinga på lysene?

Skrevet
745i har motorvolum på ca 3500..

252hk og 380nm

hva er vekta på bilen din?

Bilen min veier 1700kg

motorvolum på ca 4000

286hk og 400nm.

745'n veier 1640kg ca.

Orginalt er det 252hk og 380nm og turbo.

Men min er trim på, så den er mer hk enn din nå uansett, og det har ikke kostet mer enn en tusenlapp eller to. :D

But end of discussion (min pappa er større enn din pappa..)

Skrevet

Hadde visst ikke en slik en LKM modul...bare masse releer...men fant ut at ett rele hadde dårlig kontakt..parklysene gikk og kom alt ettersom jeg dytta på releet..yeye..får vel bytte den snart:)

• 3 weeks later...
Skrevet

endelig fått bytta rele fra gsbildeler...dyrt as..400kr for ett lite rele..menmen..fikk iallefall orden på parklysene..lyser konstant nå uten at OBC plinger og lager slitsomme lyder...bare å få ordna kupelyset så er jeg fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...