lloydsb Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Pen bil det også, men ikke helt der som Anders_w er. Du må få bytta interør hvertfall nilsen
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Tøffe de andre også, men den blå er vel RCbil?
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Jepp den metall bilen er kjøpt av JE MOTORSPORT her på forumet
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Pen bil det også, men ikke helt der som Anders_w er.Du må få bytta interør hvertfall nilsen HEHE
Fliid Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Skal du begynne å skåne miljøet nå da Anders.. Bare ha bil inne i huset og ikke på gaten? hehe
G-RACING Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Heilt rått!! Kor har du fått tak i denne? Får man alle slags felger i 1:18 skala? Sota DE lykter og evo leppa no, så er den max!! Heilt rått!!
jonasdavidsen Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 haha det her var et bra innlegg:D dødsfett:) men for å være kritisk så syns jeg du må space ut framhjula:P og lokket på kjølevannstanken var dritstor, hehe..
Anders_w Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Heilt rått!!Kor har du fått tak i denne? Får man alle slags felger i 1:18 skala? Sota DE lykter og evo leppa no, så er den max!! Heilt rått!! bilen er en helt standard m3 fra minichamps. felger får man i ganske mange varianter og strl! ser at www.kl-modelltuning.de har en del av dem;) finner ingen evo leppe.. men leiter;) sorte de skal jeg få til:-)
Anders_w Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 haha det her var et bra innlegg:D dødsfett:) men for å være kritisk så syns jeg du må space ut framhjula:P og lokket på kjølevannstanken var dritstor, hehe.. er ikke bare bare og få spaca hjula tror jeg.. skal se om jeg finner en lur løsning;) hehe.. ja litt overdim lokk gitt;-)
Anders_w Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Skal du begynne å skåne miljøet nå da Anders.. Bare ha bil inne i huset og ikke på gaten? hehe jepp! framover blir det bare parkett racing på meg;-) haha! blir sånn nåe en drar på seg en haug med unger.........! hehe! bare surrer;) blir nok litt 1/1 kjøring au;)
Anders_w Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Tøfft, er hele bilen et byggesett eller?Ble bra. nei, ikke byggesett.. er kjøpt felger osv utenom.. den er rimelig modifisert i understell så hjula går ikke runft lenger. det var valget mellom en høy bil som trillet, eller en lav en som står stille:) hehe.. valget ble ikke vanskelig siden den står i hylla mi store deler av dagen:)
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Tøfft, er hele bilen et byggesett eller?Ble bra. nei, ikke byggesett.. er kjøpt felger osv utenom.. den er rimelig modifisert i understell så hjula går ikke runft lenger. det var valget mellom en høy bil som trillet, eller en lav en som står stille:) hehe.. valget ble ikke vanskelig siden den står i hylla mi store deler av dagen:) Okey, men vet du om det går ann å gjøre slikt med alle modellbiler? Tenker på å senke og bytte felger, hadde vært rått. Det er Minichamps og AUTOart jeg tenker på.
nicooo Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 haha så fet!!!! deg må jeg race en gang Anders_W. hvis det er greit for trådstarter kan jeg informere om at jeg selv "kjører" en E46 AC schnitzer S3 (1:24) som går så det griner som dere kanskje ser i bakgrunn på bildene er det ikke oppussing av leiligheten som får størst andel av lønninga har et Z4 1:10 RC drift prosjekt som oxo kommer til å gå greit etterhvert. testa toppfart på nye motoren skal ligge å 170km/t med den girutveksling jeg kjører med hadde mildt sagt vanskelig med å tro det men fikk sett en irl og det stemte utrolig nok:shock: var vilt å se på specs:(det med fet er gjort) -carbon chassis -eloksert alu/ titan drivverk -"magnesium" felger med stOOOr kant og senterbolt -brushless motor på vei fra statene( i canada as we speak) -Lipo batteripakke -pragrammerbar ECU -LED belysning rundt om -bur -Z4 DTM karosseri ( gunmetall lakk ) -eloksert alu understell, oljedempere -enveis diff forran -sperre bak ++++
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Okey, men vet du om det går ann å gjøre slikt med alle modellbiler?Tenker på å senke og bytte felger, hadde vært rått. Det er Minichamps og AUTOart jeg tenker på. Hvis man er flink til å modifisere, går alt an.
Anders_w Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Okey, men vet du om det går ann å gjøre slikt med alle modellbiler?Tenker på å senke og bytte felger, hadde vært rått. Det er Minichamps og AUTOart jeg tenker på. Hvis man er flink til å modifisere, går alt an. er bare og klippe og lime:) bokstavelig talt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå