kbpE30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 FAN SATAN det her va tøft.... kan ikke tysk:( finner du e34 touring til meg av dette slaget?? hadde hvert kult å ha en slik en inni plexikassen som jeg skal lage snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 FAN SATAN det her va tøft.... kan ikke tysk:( finner du e34 touring til meg av dette slaget?? hadde hvert kult å ha en slik en inni plexikassen som jeg skal lage snart finnes e34 touring i 1:18 da? hmm.. isåfall om du finner er det bare og kjøpe felger løst og begynne modifiseringen;-) finner få biler som er ferdig ''stylet''.. mvh aw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Tror ikke det ble laget E34 i 1:18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 jeg vet det finnes e34 535 men har ikke sett touringen. tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 haha så fet!!!! deg må jeg race en gang Anders_W. hvis det er greit for trådstarter kan jeg informere om at jeg selv "kjører" en E46 AC schnitzer S3 (1:24) som går så det griner som dere kanskje ser i bakgrunn på bildene er det ikke oppussing av leiligheten som får størst andel av lønninga har et Z4 1:10 RC drift prosjekt som oxo kommer til å gå greit etterhvert. testa toppfart på nye motoren skal ligge å 170km/t med den girutveksling jeg kjører med hadde mildt sagt vanskelig med å tro det men fikk sett en irl og det stemte utrolig nok:shock: var vilt å se på specs:(det med fet er gjort) -carbon chassis -eloksert alu/ titan drivverk -"magnesium" felger med stOOOr kant og senterbolt -brushless motor på vei fra statene( i canada as we speak) -Lipo batteripakke -pragrammerbar ECU -LED belysning rundt om -bur -Z4 DTM karosseri ( gunmetall lakk ) -eloksert alu understell, oljedempere -enveis diff forran -sperre bak ++++ Har en del peiling på Rc elektro hvilken motor og gir veksling ska du ha??for og komme opp i en hastig het på 170km??jeg har en Rc fra tamiya E30 M3 som gir rundt 100 med rette tannhjula går noe jævlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 pris ppå noe sånt ? ville hattt m3 kan noen finne pris og deg og kor eg kan få tak i ? sånn må eg bare ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 da var det tid for restaurering! LoL:) planen er og få denne mest mulig lik min 1/1 e30:) tross at denne er en m3....... Som dere ser står ikke bilen I lakkboksen men oppå Resultatet: haha Likheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Det ble jo utrolig bra Har samme RC bil, men ikke fått lakka den enda..Hvor fant du felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Hehe, stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 HEHE rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Kan du røpe din hemmelighet? Hvor bestiller du felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 felgene fulgte bilen da jeg kjøpte den u montert fra en kar i tyskland;-) så vet ærligtalt ikke hvor man får kjøpt de desverre.. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Sotet baklykter og frontlykter med OMP sotespray;-) eeeehLoL!! Photoshoot med mobilkamera!! haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå