vrtx Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Kjøpt ny bil så må kvitte meg med ett par så dessverre må e30 selges. Km.st: 211000. eu.ok i høst. Bilen er i daglig bruk. Strøkent karosseri, finnes ikke rust. 89mod 325i understell/bremser, 51mm fjærbein og ventilerte skiver. Powerflex foringer i alle hull. Stålomspunnede slanger foran og bak. Bilstein dempere og Apex fjære. Trenger bare en seriøs motor Pris: 20.000,- / IKKE innbytte i bil. Innbytte i tilhenger vurderes. tlf: 47666579 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 jøss.. denne så himla bra ut... kan ikke tro du får no problem me å få solgt den for den prisen..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 oioioi den var akkurat det jeg kikker etter hadde den stått i nærheten av meg tror jeg nesten den hadde vært solgt lykke til med det enkle salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Er det tak luke på bilen? Og HELT sikker på at det ikke fins noe rust?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvordan er den forbruksmessig? Har selv en 325 stående. Tenkte meg en bil som var litt billigere å kjøre / ha sånn generelt. Forsikringa på 325'en er litt vel høy for mitt budsjett, er lærling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Synd at du bor på en helt annen plass en jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hadde jeg hatt 20 000 å handle bil for akkurat nå, så hadde ikke en tur til Mo skremt meg. Er bare snakk om 17 timer på toget. Synd jeg bare har 10 000... Regner med at denne blir solgt før jeg har de resterende 10, jævli synd! Haster vel sikkert med salg også, ettersom du må kvitte deg med den. Nydelig bil som du selv har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 denne er absolutt aktuell for meg ihvertfall, skal bare kvitte meg med min e30 først, og jeg har kjøper på hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 En e30 på tilbud her... jeg byr 20 000 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 denna så bare jævla fin ut assa....skulle bodd litt lengre nord å hatt penga i dag !!!!men men lykke til med salg denna burde du kunne få mere får å!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Er det tak luke på bilen? Og HELT sikker på at det ikke fins noe rust?? 101% rustfri. Ikke takluke nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hvordan er den forbruksmessig?Har selv en 325 stående. Tenkte meg en bil som var litt billigere å kjøre / ha sånn generelt. Forsikringa på 325'en er litt vel høy for mitt budsjett, er lærling. Hvor mye eksakt på mila vet jeg ikke... Men rimelig går den. Syns bilen er sprek nok til å kjøre fra A til B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 En e30 på tilbud her... jeg byr 20 000 !! Står klar til levering, kom å hent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Ny registerreim, vannpumpe, tennplugger, motorolje+filter, girolje, diffolje, bremsevæske og kjølevæske. Også ny orginalgirkule i skinn med girbelg og handrekkbelg i semsketskinn. Førerstol er Recaro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Har du mulighet til å få den levert på hurtigruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg