///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Gleder meg allerede til våren. Har så vondt av bilen når den kjøres på vinterunderlag. Rister faen meg i alt når det er vaskebrettføre! +1 her min har ikke rørt snø enda... er barbent enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 takk for tipset mAZE! er bare filmet med mobil kamera, men var grei kvalitet på pc'n. får ordne en skikkelig film til våren med bedre utstyr. Her har du ett eksempel som jeg har lagt opp der: Der i hjørnet står det "Watch in HD" , da blir kvaliteten meget så bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Kan ikke annet enn å synes at å legge ut en snutt på et par minutter hvor du spøler er noe annet enn utrolig harry og veldig fjortiss. min mening,each to his own. bare fordi du ikke har kontroll når du spinner? Å spinne rundinger forteller lite om hverken bilen eller sjåføren. Jeg kan ikke tenke meg en mer bortkastet måte å bruke opp dekkene på. Å dra en god sladd gjennom en sving i høyere fart kan være morsomt. Det er både tøffere, mer spennende, og mer krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Kan ikke annet enn å synes at å legge ut en snutt på et par minutter hvor du spøler er noe annet enn utrolig harry og veldig fjortiss. min mening,each to his own. bare fordi du ikke har kontroll når du spinner? Å spinne rundinger forteller lite om hverken bilen eller sjåføren. Jeg kan ikke tenke meg en mer bortkastet måte å bruke opp dekkene på. Å dra en god sladd gjennom en sving i høyere fart kan være morsomt. Det er både tøffere, mer spennende, og mer krevende. HELT ENIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Kan ikke annet enn å synes at å legge ut en snutt på et par minutter hvor du spøler er noe annet enn utrolig harry og veldig fjortiss. min mening,each to his own. bare fordi du ikke har kontroll når du spinner? Å spinne rundinger forteller lite om hverken bilen eller sjåføren. Jeg kan ikke tenke meg en mer bortkastet måte å bruke opp dekkene på. Å dra en god sladd gjennom en sving i høyere fart kan være morsomt. Det er både tøffere, mer spennende, og mer krevende. JEG bare tullet fordi penguiN var så kjip i svartet... DETTE HAR INGENTING MED TRÅDSTARTER Å GJØRE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Har abselutt ikke skjønt hvorfor folk spinner i rundinger, men jeg bryr meg heller ikke for det er ikke min bil de gjør det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 ALT blir en diskusjon her på forumet.. Kul film, råere bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 ALT blir en diskusjon her på forumet..Kul film, råere bil! Jeg er så forbanna enig med deg. Bilinteresserte folk som nesten begynner å sutre fordi det ble lagt ut en film som ikke var laget etter deres egne ønsker. Hvorfor ikke være fornøyde over at det i det hele tatt blir lagt ut NOE film her inne? ..så kommer helt sikkert Yngvejos og Mysild med en skikkelig tøff sladdefilm til våren regner jeg med. Jeg sier bare én ting: Mer film Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Har abselutt ikke skjønt hvorfor folk spinner i rundinger, men jeg bryr meg heller ikke for det er ikke min bil de gjør det med sikkert mange som ikke bryr seg om hva du bruker bilen din til og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 ALT blir en diskusjon her på forumet..Kul film, råere bil! Jeg er så forbanna enig med deg. Bilinteresserte folk som nesten begynner å sutre fordi det ble lagt ut en film som ikke var laget etter deres egne ønsker. Hvorfor ikke være fornøyde over at det i det hele tatt blir lagt ut NOE film her inne? ..så kommer helt sikkert Yngvejos og Mysild med en skikkelig tøff sladdefilm til våren regner jeg med. Jeg sier bare én ting: Mer film Kristian! jeg? jeg har jo bare tullet med penguiN hva skal jeg sladde for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 jeg? jeg har jo bare tullet med penguiN hva skal jeg sladde for? Du har redigert svaret ditt, så da gir ikke kommentaren min til deg noen mening i det du har skrevet der nå. Tror du kanskje skjønte hva jeg mente? Du er enig med Yngvejos ang. det å spinne rundinger kontra å holde en sladd gjennom en sving etc., så da kan jo dere to lage en tøff film istedet for å hakke på denne her. Det er jo alltid(?) morsomt når noen slenger ut et filmklipp fra biler som går her i Norge og de i tillegg er såpass spesielle som denne her. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 åååå.... nei, du misforsto! mente liksom penguiN "rundinger er kjipt!" fordi han ikke kan selv... for min del må han bare legge rundinger... røyk er god underholdningsverdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Rå bil Kristian, mer film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 paralell drifting med gt'n;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 paralell drifting med gt'n;) Ideen er god, men tror det må til noen år med sladding fra min side før noe sånt vil være økonomiskt lønnsomt for begges del Er ikke noen sladde konge akkurat!! (les=har IKKE driftet no annet enn på vinterføre) 325'n hadde jo autolat, 520'n er bare lat og GT'n kjøpte jeg jo til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå