Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvordan ble det med 265 bake? har 275 og det subbet litt i de værste hompene med en del last :roll: 265 framme gikk bare greit :o

Såpass :? kansje du må valse litt?265 på min går bare godt :D men har ikke hatt full bil enda så man får se..

S.hafsmo måtte valse på sin E34 med samme dekka som jeg har.for og slippe subbingen.

men E39 skal jo kunne ha større en det egentlig..men man må sikkert ty til valsing.

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvordan ble det med 265 bake? har 275 og det subbet litt i de værste hompene med en del last :roll: 265 framme gikk bare greit :o

Såpass :? kansje du må valse litt?265 på min går bare godt :D men har ikke hatt full bil enda så man får se..

S.hafsmo måtte valse på sin E34 med samme dekka som jeg har.for og slippe subbingen.

men E39 skal jo kunne ha større en det egentlig..men man må sikkert ty til valsing.

Har 265/30-19 på min bak. Har hatt full bil med 3 voksne menn baki uten at jeg har subbet. bare sånn til info :lol:

Skrevet

Jeg har 265 bak og 245 forran med 19" felg. Funker som knall det. Vurderer til og med 2cm spacer bak for å få de litt ut ;)

Skrevet

hehe:P kansje 275 er en cm for stort da? har vel ET20 på mine felger, relativt lite gummi igjenn på bakdekkene så blir vel til at jeg flytter dekkene fremme (265) bak og kjøper 245 for og ha fremme:)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

når blir det senk og faceliftlykter da.? så bilene deres på mo men viste ikke hvem dere var. kanskje vi kan ha et lite bimmerstreff på sommertreffet i juni?

mulig jeg har noen baklykter til deg også?

Skrevet

Facelift lyktene har blitt bestilt 2 ganger fra ST IMPORT :roll: men de kan jeg bare glemme.fyren får de aldri inn på lager..

det kunne vi fått til :D Eneste at S hafsmo er på havet,når sommer treffet er.

men jeg skal dit.

coilovers blir det.men må se.er så mye annet en bil den siste tiden som pengene er gått til :roll:

Har du sorte baklykter da? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...