marius paulsen Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 grattis med nyhjul! er fine felger men litt vanlige kanskje(og så er dem jo fri for klarlakk etter en sessong) du skriver at du skal ha m5 eksos.tenker du da og skjære bort reservehjulsbrønnen eller er det eisenmann/supersport eller slikt du tenker på?
S.Nilsen Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 takker liker dem uannsett selv om de er blitt noe vanlig får se hva det blir,men neppe noe skjæring av hjulbrønnen
S.Nilsen Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Da var m5 fanger til front bestilt kommer i januar så blir det lakking i mars håper jeg,sammens med m5 bakfanger! eksos kommer til sommern
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Noen som har noen tips angående eksos?? ?skal ha 4 utblås evt noen priser,har kiket litt rundt men ikke funnet noen bestemte jeg skal ha enda
Citrus Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Du ser bilder av supersport sitt 4x76 anlegg på tråden i signaturen min. Har ikke fått montert det enda, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. Dette settet er i hvertfall rustfritt...
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Ok takker blir du og montere snart eller?spent på hvordan det blir på bilen. tenkte på dette selv,har du en pris på dette?hvor kjøpte du fra ??
Citrus Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kjøpte det på GS, men mitt sitt er til touring. De har et nesten likt sett til sedan http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 9&type=new Her er et supersport monter på en touring. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... rder=asc&s tart=30 Mitt sett blir ikke montert før til vårs. Jeg vil ikke sette på nylakkerte fangere i vinter. Tenker på stensput ol. I tilleg ønsker jeg at alt stæsset skal på "samtidlig". Og senkesett har ikke kommet enda
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Var en fin pris på GS da.. Må være billigere på koed..skal sjekke der først men det er jo kvalitet da!,men syns prisen var drøy forde..kansje man får litt rabatt på GS har handlet en del gjennom årene der
Citrus Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Det var på tilbud før jul trur jeg, var det på touring settet. (30%)
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Hm,får sjekke dette litt håper på at man kan få det billigere på koed med litt rabatt der..viss ikke skal jeg presse på litt på GS..
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Da har jeg laget meg en bestillings liste M5 bak fanger,eksos 4 stusser bak,usikker enda på merket,,blir rust fritt uannsett,baklykter er bestilt men ikke fått enda!skal sjekke litt på koed før jeg sender bestillingen.vill ha den færdig i juli! Ikke sendt bestillingen enda,skal sjekke om det er mer jeg trenger først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå