S.Nilsen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 lite nytt egentlig her..skal på verksted med bilen imorgen tidlig har fått tett veivhusventil..spyr ut litt olje og røyker noe jævlig så jeg må kjøre hiace noen dager ellers så har jeg fått m5 frontfanger blir montert til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 da har jeg fått hentet bilen fra verkstedet skiftet topp deksel pakning,3 stk div slanger,motor vask for og få bort olje søl!og skiftet olje og filter med det samme de var i gang blin funker igjen heldig vis!slapp unna med 3700,-ikke værst syns jeg !godt og kunne ligge side lengs igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 jaja, 3700 var jo ikke så gærnt! blir konge med M-front! nå må du bare ha en liiten senk så blir det perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 nei syns det var en grei pris hehe ja det var den senken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Blir nok senk til sommeren vurdere demper bytte med det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 du får bare rive i et sånt sett med fjører og dempere. f.eks lowtec sitt fra Schmiedmann eller Supersport fra Koed/GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Fult mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Noen som har en bagasje luke og selge meg?helst i fargen oxford green metallic. rust fri MÅ den være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Noen som har en bagasje luke og selge meg?helst i fargen oxford green metallic. rust fri MÅ den være Haha, sliter med litt svenske-chrome på bakluka du også? Gå på finndeler.no. Mener jeg har sett noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 hehe ja litt er det nok ja takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 hehe ja litt er det nok ja takker for tipset No problem. De ligger til rundt 1500,- så skal de ha ca 500 for frakt.. Jeg skal heller fikse min bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Da var sommer hjula montert ble kjempe fornøyd skal få lånt meg ett skikkelig kamera imorgen og å tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 var deg jeg møtte på shell mørkved for 2 dager siden? ble isåfall Veldig bra med ny-hjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 var deg jeg møtte på shell mørkved for 2 dager siden?ble isåfall Veldig bra med ny-hjula... Jepp mente det var deg ja jo Ble ikke så dumt :)må få coilovers og m5 fangere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 hvordan ble det med 265 bake? har 275 og det subbet litt i de værste hompene med en del last 265 framme gikk bare greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå