Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke så nøye på parkering, bare det er plass nok. Tar ingen sjanser ved rygging, sota vinduer er ikke alltid bra. Blir sikkert mange mer vendinger enn nødvendig, menmen..

Når dere kjører på ferjer, prøver dere å unngå hengedekk/underrom? Mange BMWer er litt i laveste laget har jeg sett, men mest hørt. (Karakteristisk krakk-lyd. Huff.)

Skrevet

Alltid nærmest døren eller parkeringsautomaten. Kjører gjerne en runde for å vente på at den parkeringsplassen nærmest hovedinngangen blir ledig. :-)

Skrevet

Kjenner meg utrolig igjen i egentlig alt som blir sagt her...både de på jobben og kompiser tror jo jeg er smågal grunnet at jeg er så redd for å parkere bilen på diverse plasser :lol:

Skrevet

jeg parkerer nærmest inngangen uavhengig av bil. ferdig med saken.. blir det skader så ringer jeg forsikring selskap og problem solved. går aldri lenger enn nødvendig :lol: parkerte faktisk på mc halvmeter unna inngangen på mcdonalds en gang da det var få der.. fikk beskjed av betjeningen at de skulle ringe politiet hvis jeg ikke flyttet sykkelen.. hehe :lol:

Skrevet
jeg parkerer nærmest inngangen uavhengig av bil. ferdig med saken.. blir det skader så ringer jeg forsikring selskap og problem solved. går aldri lenger enn nødvendig :lol: parkerte faktisk på mc halvmeter unna inngangen på mcdonalds en gang da det var få der.. fikk beskjed av betjeningen at de skulle ringe politiet hvis jeg ikke flyttet sykkelen.. hehe :lol:

Hva med egenandel, bonus o.s.v.??

Skrevet

Hva med egenandel, bonus o.s.v.??

Pappa betaler?

Skrevet

dama klikka faktisk på meg her om dagen da vi var sta å handla julegaver :P

Kjørte helt i enden av par.plassen å parkerte atmed en stolpe på høyre side. Og nekta hun å åpne døra, var sikker på hun kom til å slå den i stolpen, så det endte med litt rygging og masing :P

Dog, har jeg fått meg 3parkerings bulker :( Skal fikse de i sommer!

Skrevet

Står somregel så nærme jeg kommer en stolpe i p-hus hvis det er for å få stor plass til bilen vedsiden av.

Hvis det bare er to plasser prøver jeg å lage den siste plassen så liten som mulig så ingen gidder å prøve engang :D

Hvis det bare er en plass står jeg så nærme som mulig den andre bilens høyre side så hvis de eventuelt har passasjerer må de rygge ut først for å komme seg inn :D

Har egentlig alltid hatt flaks med parkering, senest i går da jeg fikk meg en STOR plass rett utenfor senteret i værste rushen. Tror ikke folk så den plassen vedsiden av :lol:

Skrevet

Pleier å parkere litt unna andre biler,men når man kommer ut fra butikken så er det altid trøkt seg biler oppi bilen min :?

Kan ikke folk parkere ved ingangs partie så jeg kan få stå i fred hehe

Skrevet

parkering og 7er er dårlig kombinasjon da alle plasser er beregnet på fiesta eller no sånn for og få plass til mest mulig biler. men jeg parkerer stort sett der jeg får plass jeg. og jeg tar gjerne bilde av bilen ved sidenav med min med i bilde og reg nr på den andre bilen. skjer det noe har jeg bildebevis som jeg kan slå i bordet med.

idioter som parkerer på skrå bare tror de er smarte. gammlinger som vil parkere på plassen ved sidenav gjør det likevel. men jo trangere det er jo mer skader blir det på bilen som står parkert som en idiot.

og jeg parkerer helt til høyre i mitt parkeringsfelt. siden jeg skal ha opp min venstre dør i mitt felt.

blir da bilen til høyre for meg nermere enn hva jeg annser som forsvarlig og tryggt er det opp med kamera.

jeg fikk kjeft av en eldre dame i en mercedes en gang. jeg kom ut og dama sto bak bilen sin. når ho så jeg gikk mot min bil skrek ho ivei om at jeg måtte lære meg å parkere så folk kunne komme seg inn i bilene sine. og at ungdommer ikke hadde noe i bil å gjøre. da gikk jeg pent bort og tittet mellom bilene våre og fortalte damen pent at jeg sto inne i mitt felt og at ho parkerte sin bil omtrent på streken til min plass var utrolig dumt av henne selv, siden ho har rattet på den siden. da ble ho litt overrasket og sa ikke stort mer.

noen dager senere så jeg en lik mercedes helt til høyre i et parkerings feltet på samme parkeringsplassen. jeg er ikke sikker på at det var samme bil. men har en liten følelse av det :P

Skrevet

Jeg rygger inn så ofte jeg kan. Som oftest står jeg da med en som har kjørt rett inn på parkeringsplassen på passasjersiden, og en som har rygget inn på fører siden...:P

Da føler jeg at jeg er rimelig sikker på å unngå parkeringsbulker...:P

Skrevet
idioter som parkerer på skrå bare tror de er smarte. gammlinger som vil parkere på plassen ved sidenav gjør det likevel. men jo trangere det er jo mer skader blir det på bilen som står parkert som en idiot.

Har samme inntrykk. Prøver jeg å være smart, parkeree "midt på" når det er en skikkelig bred plass, så er det alltid noen som har trøkt seg innimellom og det gjør det bare enda verre.

og jeg parkerer helt til høyre i mitt parkeringsfelt. siden jeg skal ha opp min venstre dør i mitt felt.

Det kan være lurt å se an nabobilene på veldig smale parkeringsplasser, hvis de står samme vei, så kan man stille seg motsatt vei og parkere med godt rom for fører i din og nabobilen, men kjøre så nær den på andre siden at ingen kan få inn passasjerer. Har de passasjerer får de bare kjøre ut før de går på..

Skrevet

Vel, det er godt å se att en ikke er den eneste som har noia :D Jeg sonderer terenget både på jobben å når jeg er på handletur :) På jobben er vi en kompisgjeng med kun BMW å auda, så der står det 2 audaer å gjerne en 3 til 4 e34 ;) alle samla på en egen plass utfor jobben :P Har ikke fått en bulk eller skramme som kommer av parkeringer her å der enda ;) Å jeg går seriøst over hele bilen når jeg kommer ut igjen ;)

Verre er det med dama, hun har slutta å bruke bilen min når hun skal ut å handle alene :lol: bilen jeg hadde før den jeg har nå fikk en bulk hver gang den var på butikken, eller en ny skramme i en av felgene, inntrøkka fanger eller lignende :( iriterende :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...