Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en forespørsel på norvatio sine sider ang en frontfanger, fikk mail tilbake om at di hadde den på lager og at han kunne ta bestillinga mi over mail, som sagt så gjort. Men jeg fikk ingen bekreftelse etter å ha svart "ja" og gitt dem min adresse. jeg skrev senere på dagen "Hei, har enda ikke mottatt en ordre bekreftelse av noe slag eller sporings nummer av dere"..fikk ikke noe svar. sendt PM her på bimmers også. ingen svar.

Da di ikke har et telefon nummer (noe som er irriterende og lite profesjonellt) er det altså vanskelig å komme i kontakt med dem og høre hva som skjer. Jeg har nemmelig dårlig erfaring av å bare sitte å vente. Det gjorde jeg med en ordre fra bsbildeler, etter 6 mnd fikk jeg faktura for da var varene kommet til norge og klare til videresendelse. jeg ringte dem og lo i 5 minutter og spurte om dem var fulle og at når det står 4 ukers leverings tid og jeg ikke har hørt fra dem siden bestillings dagen så sitter ikke jeg 6 mnd senere og venter.

Jeg vil jo bestille en annen plass, men ikke uten å vite hva som er status på min ordre..og jeg trenger en ny støtfanger fort.

Hva burde jeg gjøre? er det noe lov / grense på hvor lenge jeg må/trenger å vente ?

mvh

Skrevet

de skal holde det de låver om du ikke får besjed om noe annet..er det samme som at du skal kjøpe noen felger av meg til 1000kr så når du henter de på posten koster de 2000kr..

Skrevet

Ikke det som er poenget. Poenget er at jeg har ikke fått noen fanger, er 10 dager siden bestilling. og jeg har ikke fått noen bekreftelse på at "JA da sender vi fangeren", kanskje den er på vei, kanskje den ble sendt i dag, kanskje dem ikke hadde den på lager alikevell...

Skrevet

da bestiller du en annenplass å viss fangern kommer så henter du den bare ikke..det hadde hvertfall jeg gjort:) viss du ikke har tid til å vente lenger eller prøve å få tak i de/han

GiljeN

Skrevet

viss det er noe fra lagersalget så står d..

Lagersalget er nå solgt til bsbildeler.no Ingenting kan derfor bestilles ifra denne nettbutikken lengre. Kontakt bsbildeler.no noen uker frem i tid for kjøp.

stemmer dette så er d hverfall utrolig dårlig service..

GiljeN

Skrevet

Send en ny melding, der du henviser til tidligere forespørsel, og på nytt ber om beskjed om når levering vil finne sted.

Får du ikke svar innen 3-4 virkedager, sender du ennå en melding, med beskjed om at pga. manglende svar, anses bestillingen som kansellert, og du vil gjøre innkjøpet et annet sted.;)

Har du det mer travelt, sender du bare melding om at du avbestiller, og handler et annet sted.

Skrevet

Ja, men da må jeg vel betale retur gebyr til dem...om jeg sender den tilbake..altså, uavhentet. jasså...kanskje det som har skjedd da, men det nevnte han jo ingenting om i mailen, han sa tross alt "jeg kan ta bestillingen din over mail med engang jeg" osv.. så var kanskje ikke tredd i kraft da. MEN di har kanskje surret det til..og da er vi tilbake på spm mitt, jeg vil vite status...

Skrevet

Har du betalt noe depositum på fangeren? Hvis ikke, ville jeg gjort som Der Barockengel sier. Handle med noen som virker litt mer seriøs. Hvilken fanger var det snakk om, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...