bmwboy1992 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Den celica'en var en kompis sin før. er den ikke allerede kjørt sund da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Den celica'en var en kompis sin før.er den ikke allerede kjørt sund da? ja den dær ble kjøpt herrifra:p han hadde vell tatt toppen lrens i riskokern såvidt jeg hørte:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Celicaen bruker vel like mye olje som bensin nå, så den er på god vei til å bli kjørt istykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Nydelig bil.Synes dog ikke M emblemet passet inn i fronten. Beklager at jeg spør, men hvorfor ikke? Da bilen har "M Tech" understell og interiør ? Det står jo ikke "M3" Hvordan veit du at kjerra har M-Tech understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Han er Håvard kompisen min:) Men den har nok ikke m-understell hehe. enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Han er Håvard kompisen min:)Men den har nok ikke m-understell hehe. enda.... Nettopp Ta mål av stabstagene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Var fint lys ute nå så tok noen nye bilder med bedre kvalitet:) Gleder meg til jeg får senket den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ah.. denne var pen er det ikke mye profil på dekka? ser ut som det er mye...kansje pga lite senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Hehe den er for høy ja:p Profilen forran er 215/45-17" og bak 235/40-17" Framfelgene er 8,5" brede og de bak er 9,5 Er RH Cup Skrudde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Takker for filmen mister. Fikk ikke gjort det i sta. He he. Ser jeg trenger en del kjøretrening. Du sto jo beleilig til når jeg dro av og. He he. Men at jeg mista hjulet det så du ikke. Tipper det skjedde noe i den asfaltkanten i langsvingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Bror, post en film til meg.. NÅÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Smykke av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Du må få satt på senkesett. Før det vil du aldri få fred:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Takker for filmen mister. Fikk ikke gjort det i sta. He he.Ser jeg trenger en del kjøretrening. Du sto jo beleilig til når jeg dro av og. He he. Men at jeg mista hjulet det så du ikke. Tipper det skjedde noe i den asfaltkanten i langsvingen hehe bare hyggelig:) Blir vel noe mere filming nestegang også, om ikke kjøring selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Senkesett kommer neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå