Aroid Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Er det rart man blir forvirra Kjøpte etter grundig lesing og spørsmål her inne, Biltema kitet. Disse mente folk at passet til org xeonon linse, men det stemmer IKKE!!! Alt for små ringer, ser helt skrøpelig ut når jeg vet det...Sjekket med GS først, som sa de ikke hadde noe som passet org xenon linse?? Kan du være snill å legge ut link/delenummer når du har sjekket at de passer Dele nr er: 6-0602-1 og dem passer til E46 med xenon http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/32844.jpg
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 se der ja, speller likt biltema kitet jo brått
Aroid Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 se der ja, speller likt biltema kitet jo brått har lest biltema ringene passer kun på dem uten linser. vist man skulle bruk biltema så måtte man fil litt i plastiken på lykta.
Aroid Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 ja også så hadde dem med linser(xenon) 2 forskjelige størrelse. størst yterst og en mindre ring indre.
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 se der ja, speller likt biltema kitet jo brått har lest biltema ringene passer kun på dem uten linser. vist man skulle bruk biltema så måtte man fil litt i plastiken på lykta. jaha, hvorfor det? biltema ringene har akkuratt samme diameter som de andre kita man får kjøpt. akkuratt samme infestningen også...
Aroid Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 ja også så hadde dem med linser(xenon) 2 forskjelige størrelse. størst yterst og en mindre ring indre. jaja. men vi får se. jeg skal ta mål ut av dem jeg får.
Sjøbuse Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 jeg har linselykter og ringene passa uten og modifisere noe som helst.
Sjøbuse Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Er det rart man blir forvirra Kjøpte etter grundig lesing og spørsmål her inne, Biltema kitet. Disse mente folk at passet til org xeonon linse, men det stemmer IKKE!!! Alt for små ringer, ser helt skrøpelig ut når jeg vet det...Sjekket med GS først, som sa de ikke hadde noe som passet org xenon linse?? Kan du være snill å legge ut link/delenummer når du har sjekket at de passer Dele nr er: 6-0602-1 og dem passer til E46 med xenon http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/32844.jpg disse ringene i linken her er klin like mine fra biltema. til og med kobblingen på ledningene er prikk like.
awt Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 jeg har linselykter og ringene passa uten og modifisere noe som helst. Samme her. Og som alle andre sier, de er 100% identiske. Er fortsatt mange som ikke vil godta dette har jeg forstått, men slik er det nå.
Aroid Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 I dag satt jeg inn angel eyes fra GS innerdiamter er Ø 111,5mm
Trondbrandsen Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 jeg har linselykter og ringene passa uten og modifisere noe som helst. Samme her. Og som alle andre sier, de er 100% identiske. Er fortsatt mange som ikke vil godta dette har jeg forstått, men slik er det nå. Ok, så jeg lyver rett og slett jeg da eller Mine org linse xenon har større diameter enn de innerste lyktene. Hvordan kan noen mene at 4 like ringer, passer til to størrelser lykter? Mine Biltema ringer (BMW varianten, ikke universale) passer i de innerste lyktene, og IKKE på linse xenon på min bil ihertfall
Aroid Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 i dag så smeltet ene tranfomatoren. er det sånn no må jeg levere inn heile settet eller får jeg en nye tranfomator?
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 i dag så smeltet ene tranfomatoren.er det sånn no må jeg levere inn heile settet eller får jeg en nye tranfomator? jeg kortslutta ene transformatoren min når jeg tok motorvask engang. bare ta den med i butikken så får du ny... Edit: så du hadde handla fra gs og ikke tema, da vet jeg ikke hva som må til. Men kjenner jeg gs rett så vil de ha tilbake hele settet før de gir deg noe nytt... Ok, så jeg lyver rett og slett jeg da eller Mine org linse xenon har større diameter enn de innerste lyktene. Hvordan kan noen mene at 4 like ringer, passer til to størrelser lykter? Mine Biltema ringer (BMW varianten, ikke universale) passer i de innerste lyktene, og IKKE på linse xenon på min bil ihertfall Ingen som har anklaga deg for å lyve, men når andre klarer det så er det vel kanskje ikke settet det står på
Aroid Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 oki. får ring til GS når dem åpner igjen
Motor Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 aroid: det settet du har der er samme som norvatio selger tror jeg,de transformatorne der er så dårlige at du kommer til å KLIKKE! husker ikke hvor mange par jeg skiftet,men innbiller meg en plass mellom 5 og 7.. hvis du har kjøpt de på gs så vet jeg at de har andre sorter transformatorer der også,siden de ga meg feil sort en gang jeg klagde på dette enda jeg hadde kjøpt de hos norvatio. (de var mye større og av annen fabrikant tror jeg) men de passet rett på kontaktene og funker fett enda.. hvertfall gått ett år! så bare klag på driten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå