Erik S. Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Jeg opplevde den klikkelyden på min E39. Hos meg var det batteriet som forårsaket det. Nytt batteri og alt funket igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Men sier det bare klikk 1 gang når du vrir rundt nøkkelen ? For hos meg sier det klikkklikkklikkklikklikk hele tiden vis jeg holder nøkkelen i start pos. Så det høres liksom ikke ut som om det er innslags relét.. Får kontakte dem jeg kjøpte den av og høre med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Høres ut som starteren din kanskje får litt lite strøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Høres ut som starteren din kanskje får litt lite strøm... Erfaringen min med lite strøm er eit klikk, mulig andre har en anna erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Min erfaring er mange klikk....om det neeesten er nok strøm ja.. Er d veldig lite er det bare et klikk ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Min erfaring er mange klikk....om det neeesten er nok strøm ja.. Er d veldig lite er det bare et klikk ja.. Da veit eg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Men har hatt laderen på batteriet i et døgn, koblet av laderen pga batteriet var fulladet, å så prøvd å skinne.. men fortsatt bare en masse klikk... Liker ikke eletriske problemer for det kan jeg så lite om.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Har du sjekka spenninga på batteriet? Har du Gele batteri? Har du multimeter til rådigheit? so ta og mål spenninga inn til startaren, ein måler menst ein anna person sitter inni bilen og "kjinner" kan vere at der er masse spenningsfall som då fører til at innslagsreelet ikkje får nok strøm og då kobler ikkje inn tannhjulet. Berre litt tips. Erkje sikker på det med innslagsreelet at det ikkje slår inn om der er for lite strøm, men er jo kjapt å sjekke om du kan å bruke multimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Jeg fikk bare ett klikk ja, så da er det nok ikke helt likt. Liketen er jo at ingen av oss fikk starta bilen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå