Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffet var bra ja!

Rått oppmøte!

Imponerende at folk møter opp midt i romjula, i mange minus grader :)

Tok en del bilder, og mye film. Legger ut ikveld/imorgen etter jeg har redigert osv ;)

Jeg var btw den lille karen på 16 som satt på i en svart E36 320i ;)

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Detta må jo være en sånn 190e 2,5 evelution. satan for en grom vogn

39skbrl5qk9uqmtmkzl4.jpg

Hehe, yeah you wish... :D hehe. Den der ble handla i går for 4000 spenn. Og er da en sliten 86mod 190d.... :D

Skrevet

Jeg er mer enn gjerne med på enda ett treff. :)

Filmen er under behandling.

Bilder kommer også etterhvert. :)

Til den blå Subaruen.. Jeg ble litt opphisset av lyden din! :D

Skrevet

greit treff dette!

Var der og fikk herja E30en rimelig mange ganger rundt runden :P

Noe av det morsomste var å kjøre litt i følge med den gamle toyota carinaen på slutten da. Toyota og bmw powaaaaaaaaaahh.

Skrevet

Personlig sitter jeg igjen med litt delte meninger.

Utrolig moro å kjøre utpå banen etterhvert som forholdet fikk godgjøre seg litt. Adrenalinet pumper i årene når man ligger i 90-100km/t og breier som juling på det værste, rart hvor smal banen plutselig virker da :wink:

Det som irriterte meg med treffet var det at kjøringen var så variert imellom sjåførene. Noen av disse 4x4 "rally" bilene kjørte for det meste time attack virket det som, noe som gjorde at vi andre måtte hele tiden følge med ekstra godt på høyre siden for å følge med når disse kom i 100-120km/t forbi deg der du ligger i sladd :?

Noe annet jeg også reagerte på var den totale mangel på sunn fornuft hos noen. En episode som jeg reagert spesielt på var når en kar kjørte ut på ventre side ut i snøfonna. Han som satt på i den bilen stelte seg på banen og rakk ut hånda for å få noen til å stoppe. Når jeg og en kamerat av meg kjørte lenger til høyre på banen for å unngå han karen, følgte han etter med å gå lenger ut på banen, slik at han nok engang sto foran i veibanen der jeg kom i ca 70km/t nedover isen og slang med rumpa. :evil:

Jeg forstår jo det at han ville ha meg til å stoppe for å dra ut bilen, men når det sto en evo 4 ved siden av han som hadde parkert i snøfonna, så er det liten vits for meg å stoppe for å prøve å dra han ut med min rwd.

Slike ting er livsfarlig, ikke bare for han som står i veien, men også for meg og min passasjer når jeg måtte ta en unnamanøver inn i ett spor som allerede var okkupert av en annen bil.

Utennom det så var det en koselig og morsom tur. Vi rakk tilogmed og tenne bål til og varme oss ved, såvel som å få grillet noen pølser :D

Skrevet

Normalt, slik tendenser var det på det forige treffet med 325i_cab også.. men sånn er det jo, mye action da :lol:

Likte veldig godt det treffet marianne satte i gang jeg da.. Når noen litt eldre med autoritet bestemmer går alt litt bedre:wink:

Skrevet
Personlig sitter jeg igjen med litt delte meninger.

Utrolig moro å kjøre utpå banen etterhvert som forholdet fikk godgjøre seg litt. Adrenalinet pumper i årene når man ligger i 90-100km/t og breier som juling på det værste, rart hvor smal banen plutselig virker da :wink:

Det som irriterte meg med treffet var det at kjøringen var så variert imellom sjåførene. Noen av disse 4x4 "rally" bilene kjørte for det meste time attack virket det som, noe som gjorde at vi andre måtte hele tiden følge med ekstra godt på høyre siden for å følge med når disse kom i 100-120km/t forbi deg der du ligger i sladd :?

Noe annet jeg også reagerte på var den totale mangel på sunn fornuft hos noen. En episode som jeg reagert spesielt på var når en kar kjørte ut på ventre side ut i snøfonna. Han som satt på i den bilen stelte seg på banen og rakk ut hånda for å få noen til å stoppe. Når jeg og en kamerat av meg kjørte lenger til høyre på banen for å unngå han karen, følgte han etter med å gå lenger ut på banen, slik at han nok engang sto foran i veibanen der jeg kom i ca 70km/t nedover isen og slang med rumpa. :evil:

Jeg forstår jo det at han ville ha meg til å stoppe for å dra ut bilen, men når det sto en evo 4 ved siden av han som hadde parkert i snøfonna, så er det liten vits for meg å stoppe for å prøve å dra han ut med min rwd.

Slike ting er livsfarlig, ikke bare for han som står i veien, men også for meg og min passasjer når jeg måtte ta en unnamanøver inn i ett spor som allerede var okkupert av en annen bil.

Utennom det så var det en koselig og morsom tur. Vi rakk tilogmed og tenne bål til og varme oss ved, såvel som å få grillet noen pølser :D

ganske ening med deg. jeg lå og skle frem og tilbake med ræva på bilen i ca 70. brått ser jeg 2 biler kommer mye fortere enn meg på høyre side. jeg må da avbryte sladdinga mi og nesten kjøre i snøfonda på venstre side for og ikke ta de med ræva når de fyker forbi i 120+ på høyre side.

Skrevet

Er helt enig egentlig.. Klart dere må få dra på litt med bilene deres. Men jeg satt i konstant frykt om å sladde på dere, ettersom det var forbikjøringer hele tiden.

Hva med et maks antall biler ute på en gang, neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...