Efen Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 kjempe treff =) var morro å endelig få prøvd denna Evo'n, hadde ikke prøvd den før nå første gangen i dag med 4-hjuls trekker første rundene var veldig uvandt, men vendte meg fort til det =) fikk kjørt i akkurat 2 timer så hadde jeg kjørt tom en hel tank xD veldig bra oppmøte =) blir like mange hvis ikke bedre om det blir noe igjen i januar må prøve oss litt til før gatebil on ice ;P hehe
Chris_ Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 kjempe treff =) var morro å endelig få prøvd denna Evo'n, hadde ikke prøvd den før nå første gangen i dag med 4-hjuls trekker første rundene var veldig uvandt, men vendte meg fort til det =) fikk kjørt i akkurat 2 timer så hadde jeg kjørt tom en hel tank xD veldig bra oppmøte =) blir like mange hvis ikke bedre om det blir noe igjen i januar må prøve oss litt til før gatebil on ice ;P hehe Du som hadde den hvite? Den som bakfangeren røyk på?
kawaman Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Har ingenting og påpeke på dette treffet. Syns det var knall bra,selv om di med 4x4 tok oss igjen innimellom. Sikkert moro for di og å prøve ut bilen. Alle skal ta hensyn ved kjøring på bane. Ser fram til neste treff som E39'n kan slenge seg rundt på banen
Werther Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Skjønner ikke at folk syter så innmari. Ivers har rett, bruk hue og slipp forbi EVO/Imprezaene iblant, så går det bra. De er så kvikke uansett at de kan passere folk i sladd bortover sletta, man behøver ikke tilrettelegge for dem hele tiden. Det som er bra med treffet er nettopp at det ikke er naziregler som mange andre treff har - hele sjarmen er at alle kan kjøre hvordan de vil. Hvis man skal systematisere alt og dele opp i puljer mister man noe av cluet med et slikt treff egentlig, plutselig blir det ventetid, flaggfolk etc Det var ingen som krasjet i går, det betyr at opplegget funker som det er.
Glenno Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Skjønner ikke at folk syter så innmari. Ivers har rett, bruk hue og slipp forbi EVO/Imprezaene iblant, så går det bra. De er så kvikke uansett at de kan passere folk i sladd bortover sletta, man behøver ikke tilrettelegge for dem hele tiden.Det som er bra med treffet er nettopp at det ikke er naziregler som mange andre treff har - hele sjarmen er at alle kan kjøre hvordan de vil. Hvis man skal systematisere alt og dele opp i puljer mister man noe av cluet med et slikt treff egentlig, plutselig blir det ventetid, flaggfolk etc Det var ingen som krasjet i går, det betyr at opplegget funker som det er. Ja bra det ikke sjedde noe ulykker da. I bmwccn øst sine arrangement satser vi heller på sikkerheten først og fremst men klart da kreves litt ventetid, flaggvaketer, regler og deltakerne bet vel omtrent halvparten i baneleie. I tillegg så har vi jo resultat lister som sier noe om hvem som har kjørt noen fine runder så klart blir forsjell på disse treffene da dette er vel rent herje treff? Det bimmers treffet vi hadde ifjor hadde vi også lagt vekt på sikkerhet men er opp til hver arrangør selvssagt. Jeg tror når den dagen det går virklig ille vil nok myndighetene lage regler som ødeleger for flere som driver med motor intresse på baner.
NiklasJa Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Takk for et flott arangement. Kjørte nesten med livet som innsats for å ta igjenn dere fra østfold på morran. Synd det var så mye is i svingen ut mot banen, slo nedi ganske stygt to ganger. Lamellene på bakdekkene mine har også smeltet sammen, så da er det bare å kaste 2 nesten nye dekk. De er ubrukelige nå Ellers var de første ti minuttene morsomst for meg med pigg fritt. Mtp all isen som var der. Men med dekkvask og klister som nødløsning (det hold "kjempe lenge") ble det litt fart. Må legge til at jeg synes bilen til Sjøbuse var så utrolig fin. Edit: Flere bilder om noen har.
Netlandet Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Takk for et flott arangement.Kjørte nesten med livet som innsats for å ta igjenn dere fra østfold på morran. Synd det var så mye is i svingen ut mot banen, slo nedi ganske stygt to ganger. Lamellene på bakdekkene mine har også smeltet sammen, så da er det bare å kaste 2 nesten nye dekk. De er ubrukelige nå Ellers var de første ti minuttene morsomst for meg med pigg fritt. Mtp all isen som var der. Men med dekkvask og klister som nødløsning (det hold "kjempe lenge") ble det litt fart. Må legge til at jeg synes bilen til Sjøbuse var så utrolig fin. Edit: Flere bilder om noen har. Du hadde ekstremt lite grep så jeg 19 tom og piggfrie? Ikke helt idèelt, kanskje Men pen bil du har, veldig pen! Bilder kommer snart
Chris_ Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Film er ferdig. Er under opplastning. Ble rimelig stor. 12 minutter. Ikke alltid like bra filming, men var litt verre å filme bilene foran når jeg selv lå i sladd.. Blir kanskje bedre neste gang
NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 nice, har selv en film som snart er ferdig. legger du den på youtube, eller laster du den opp et annet sted?
Chris_ Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 nice, har selv en film som snart er ferdig. legger du den på youtube, eller laster du den opp et annet sted? Legger den på Filefront. Skal prøve å ordne med Youtube.
NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 ok, tror grensa på youtube er max 10min, ellers blir det sletta. laster opp min nå, vil nok ta en stund hehe.
Stene89 Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 hva heter denne filmen, å hvor finner jeg den på filefront?
Chris_ Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 ok, tror grensa på youtube er max 10min, ellers blir det sletta. laster opp min nå, vil nok ta en stund hehe. Stemmer.. 1 gb og 10 min. Men det skal gå ann å laste opp større. Må bare gjøre noe "greier" først. Husker ikke helt åssen, men driver med det Jeg gir dere alle linken når den er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå