wagon Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Da er jeg hjemme igjen. Morsomt treff med gode forhold Kompisen har noe video men har ikke henta det enda, legges ut etterhvert. Bilder ble det lite av dessverre.
Netlandet Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Tar med stativet neste gang Chris, satser på litt stødigere filming da
Velox Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 filmer kan legges ut på www.vimeo.com.. Der er det ikke noen størrelse grense!!
NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 noen som har flere bilder de vil dele?
Micro_RaCeR Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Noen som tok bilder av svart coupe med vinge?
petterva Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Takker for ett kjempe morsomt arrangement...Er vel tilfeldigvis ingen som har bilde av en hvit E36 323???? Denne...!? Jepp, det stemmer
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 ingen bilder av bilen min i aksjon da? (svart 7er, E38)
buchern456 Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 hmm får ikke opp noen bilder. er det noen som har bilder av den røde e36 coupen uten front fanger..? kunne dere fått send det på pm..? Denne er det vel? ja det var den jeg mente. hehe. fikk på org fanger i dag. hjalp lit det.
Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Må legge til at jeg synes bilen til Sjøbuse var så utrolig fin. takk for det. er utrolig fin bilen din også
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Du kan sakene dine NeonMuffler. Clipictrial, utrolig bra bilder, angrer sterk på at jeg ikke fikk med pappa på en tur bort.
Efen Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 kjempe treff =) var morro å endelig få prøvd denna Evo'n, hadde ikke prøvd den før nå første gangen i dag med 4-hjuls trekker første rundene var veldig uvandt, men vendte meg fort til det =) fikk kjørt i akkurat 2 timer så hadde jeg kjørt tom en hel tank xD veldig bra oppmøte =) blir like mange hvis ikke bedre om det blir noe igjen i januar må prøve oss litt til før gatebil on ice ;P hehe Du som hadde den hvite? Den som bakfangeren røyk på? nei, var jeg som hadde den sølv grå Evo III som ikke hadde frontlykt på venstre side noen som tok no bilder mens jeg kjørte? kompisen min som hadde den hvite:) gikk foresten bra med fangern =) bare 2 fester som røyk =) bra film =)
Chris_ Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 nei, var jeg som hadde den sølv grå Evo III som ikke hadde frontlykt på venstre side noen som tok no bilder mens jeg kjørte? kompisen min som hadde den hvite:) gikk foresten bra med fangern =) bare 2 fester som røyk =) Åja! Du hadde ikke lys heller du? Ihvertfall ikke når du lå bak meg noen runder.. Så ut til å kjøre bra du. Men lys burde man ha når det begynte å bli litt mørkt. Kan være litt leit å få øye på. Men det var jo ingen fare. FILMEN ER HER OM DERE IKKE HAR FÅTT DET MED DERE.. *Klikk!* Tar gjerne tilbakemeldinger. Valgte såpass høy musikk, så dere slapp å høre på meg og Clipictrial snakke. Men hørte motorlyder. Håper på nytt treff snart. Er med så fort som mulig.
Efen Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 nei, var jeg som hadde den sølv grå Evo III som ikke hadde frontlykt på venstre side noen som tok no bilder mens jeg kjørte? kompisen min som hadde den hvite:) gikk foresten bra med fangern =) bare 2 fester som røyk =) Åja! Du hadde ikke lys heller du? Ihvertfall ikke når du lå bak meg noen runder.. Så ut til å kjøre bra du. Men lys burde man ha når det begynte å bli litt mørkt. Kan være litt leit å få øye på. Men det var jo ingen fare. FILMEN ER HER OM DERE IKKE HAR FÅTT DET MED DERE.. *Klikk!* Tar gjerne tilbakemeldinger. Valgte såpass høy musikk, så dere slapp å høre på meg og Clipictrial snakke. Men hørte motorlyder. Håper på nytt treff snart. Er med så fort som mulig. takk for det =) kom på etter en time els at jeg ikke hadde skrudd på detta lyset tenkte ikke no over det når det var lyst ute fra før av, også på dessa japse bila er jo lyset skrudd helt av på.xD men skrudde på lyset etterhvert som det begynte å bli mørkt, og at jeg kom på at bilen faktisk har en lykt som funker neste treff må jeg hvetfall ha piggdekk, eller at det ikke bare er isføre bare spant xD
BimmerE46 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Fy faen det der så jo moro ut, jævlig dumt jeg ikke fikk vært med å prøvd litt. Men sånn ble det bare! Kommer det ut noen flere filmer?
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 takker ///FredriK.S liten film: for de som ikke fikk med seg den, havna fort en side bakover hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå