gummiand Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Ingen som har noen bilder/video av Volvo v70 a? hadde vært toppers=)
Jonas_S Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Takker for driit bra treff, med mange hyggelig folk Etterlyser bilder/filmer av rød/hvit corolla og hvit/brun carina jeg:)
wagon Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Takker for driit bra treff, med mange hyggelig folk Etterlyser bilder/filmer av rød/hvit corolla og hvit/brun carina jeg:) Ja det var 2 fete biler det der Corolla´n, hadde den fjærer i hele tatt ?
gummiand Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 noen jeg tok=) Nå håper jeg det kommer noe fra volvoen min!!
wagon Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Er liten snutt: Ikke det beste som var med her men en liten smakebit Skal opp å hente meg sugekoppfeste til kamera i løpet av uka, er litt kulere å filme utvendig. Eneste bilde jeg fikk tatt:
Jonas_S Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Corolla'n har fjerer ja, men er vel så kappa at de neste ikke gjør jobben sin Hadde det ikke vært det harde isgreine i svingen hadde den fungert helt perfekt! Noen som hadde bilder/filmer av de?
Flatshift Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Er det lov å kjøre med ispigg og ikke bur i bilen på vintertreff?? eller er det bare ispigg= bur ikke bur = piggfritt eller piggdekk.
S.Arnesen Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Er det lov å kjøre med ispigg og ikke bur i bilen på vintertreff?? eller er det bare ispigg= bur ikke bur = piggfritt eller piggdekk. På dette treffet så var det valgfritt, ingen regler angående noe som helst...
Thomassino88 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 når blir neste treff??da kommer jeg det er helt sikkert.så døds fett ut
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 ja lurer selv på datoen til neste treff:P må bare ordne noe småtteri så er jeg klar igjen!
Netlandet Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Treff i slutten av januar kanskje? Lørdag 24. eller Lørdag 31. ville kanskje vært gode datoer
Gjest Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 bmw ccn avd øst skal ha to hele dager på den banen i vinter. blir som dere prater om, i slutten av jan elle rbeg, av feb. også i mars en gang.
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 men nå er jo de ganske strenge? får vel nesten ikke lov til å sladde... litt lettere med slike treff som dette her, bare å ta med bil å kjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå