snowhoe86 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 tror det blir snøtt med piggfritt utover dagen,sleit som ei tøs i motvind der oppe på tirsdag pga isen,men klart..er jo lov å saste på at det holder;) hehe... jeg melder meg på den parkeringsplassen jeg,viss den blir brøyta..blir den brøyta? hehe
wicky124 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 faen...har ikke piggdekk i rett dim heller...NEEDTUUUUUR!!!
hylle Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 hahah, er dødfødt med 3,5l og is uten pigger ja, wicky.. Kom opp til isbanekjøring i sigdal 29jan?! da kommer jeg.
wicky124 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 har vel heller ikke pigger på sigdal så da blir det dødfødt der også hvor er sigdal egentlig?
hylle Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 litt utenfor oslo, slik jeg har forstått det. maps hos google hjelper deg. Men jeg drar ikke opp 740´en, har påbegynnt å bygge om til manuell nå! :) kommer med en vw caravelle, turbodiesel, holder massevis!
wicky124 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 hmm...ingen sjuer?da må jeg også skaffe meg en møkkabil:p
wagon Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 har vel heller ikke pigger på sigdal så da blir det dødfødt der også hvor er sigdal egentlig? Skal til sigdal neste helg å teste litt Pigger bør man helt klart ha der. Sigdal ligger par timer unna Oslo, se veibeskrivelseHER
NiklasJa Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Jeg hadde pigg dekk helt til jeg fant ut at bremsene på bilen er for store. Må prøve å skaffe meg 18 tommere med pigg som bygger nok ut til i morra. Noen som kan skyte pigger for meg?
Sjøbuse Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 jeg har ikke piggdekk. går det ikke bra med 7er`n så får jeg vel sitte på med S.Arnesen i 3er`n håper jeg
kawaman Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Kan bli en utfordring på is uten pigger.. Har heller ikke piggdekk men skal ut og prøve for det,blir ikke mer moro enn det en lager selv enten det går fort eller ikke
S.Arnesen Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 ordner seg vel folkens... får nok kjørt litt med piggfritt tidlig på dagen. Dere med piggfritt polerer vel isen for oss med piggdekk tenker jeg Jeg og noen kamerater av meg har brukt noen timer av dagen på å klargjøre bilene til morgendagen. Kjølebag og campingstoler er pakket, alle vesker på bilen er sjekket og etterfylt.... Bånn gass
Chris_ Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Men snø er det dårlig av der oppe? Blir mest is, antar jeg? Jaja, litt spenning er viktig. Jeg slår følge med dere som kjører ifra Sarp. Møtes på Tusenfryd?
Efen Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Jeg skulle gjerne hatt meg en dumpventil med stort innsug til mitsubishi Evo til lørdagen jeg er ingen som har en til overs jeg kan kjøpe? kunne denne vært noe? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1001422#1001422 hmmm.. vet ikke helt, er ute etter så mye lyd som mulig jeg ;P
Chris_ Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Må slenge ut noen bilder da?! Skal ha med både videokamera og speilrefleks. Så jeg får vel ut en del bilder, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå