Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg er med 27 desember. kjører 7er. (E38)

men har noen spørsmål jeg også. hehe

er det no regler der. for jeg er lite inntresert i å kjøre en bil til en kvart mill hviss det kjører biler til 2 tusen rundt uttpå banen uten å tenke på noen andre og som satser alt på banen og driter i om d vraker både sin egen og andre sine biler.

Flotters :)

Ja, det vil ikke bli sluppet ut på for mange av gangen, samt at vi vil prøve å slippe utpå de som ikke bryr seg stort om bilen sin samtidig :)

Skrevet
Så det går ann å kjøre med piggdekk? ;D

Piggdekk inget problem, så sant det ikke er bar asfalt. Noe det ikke blir :)

For de som har ispigg, kan de ta med dette. Kommer helt ann på underlaget hvor mye dere får kjøre med disse.

Skrevet

Vet ikke om jeg gidder å betale for å sladde på snø, men tar meg nok en tur oppom for å titte ihvertfall. Alltid hyggelig med litt grisekjøring og skravling...

Skrevet

Litt langt å kjøre, men viss ikke hadde nok jeg og pajeroen min stillt opp!!!

Noen bilder fra snøen Et stykke utenfor stavanger

vwlept38u65tby3vtiwu.jpg

2f7xtaha7shzn7le7k3h.jpg

Skrevet
Vet ikke om jeg gidder å betale for å sladde på snø, men tar meg nok en tur oppom for å titte ihvertfall. Alltid hyggelig med litt grisekjøring og skravling...

300kr er uansett ikke mye penger.

Skrevet

Hyggelig at folk kommer, enten de kjører eller ikke!

Skrevet

Kan ikke se på dette som bare å sladde på snø. se på det som en sjangs til å få herje lovlig på bane sammen mange andre tullinger :D

Skrevet

dette blir nok bra :D gleder meg mer til dette enn til jul jeg nå :P

noe spessielt som må være med? tenker da på hjelm og kurs og belter og alt sånn som man må ha på baner som rudskogen for eksempel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...