NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 er med uansett hvordan underlaget er jeg, Is, snø/sørpe og tørt
snowhoe86 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Skal få underslkt hvordan det er med snø der opp nå.kan stikke bort dit å sjekke jeg viss det er greia lissom? bor jo tross alt 3 min unna:P hehe regner med at jeg kommer og titter/ sitter på med en kompis...min skakke utpå der;) ødla en skyline sist gang jeg var der,og da var det IKKE snø en gang
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 høres bra ut snøhore... vi venter spent på opdateringen....
NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Stian, sett opp disse to på lista: Jørn- Audi 80 Petter- rudskogen BMW 323
BimmerE46 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 greit å kjøre på tørt føre dersom man har noe vilt under panseret, men hva med oss som kun har symaskiner som hestekrefter? kommer bare til å lukte svidd, og det kommer neppe til å være gummi
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 kan ta med silikon spray til deg jeg, så skal du vel klare å breie litt på tørt føre du også
Martin-D Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Skal få underslkt hvordan det er med snø der opp nå.kan stikke bort dit å sjekke jeg viss det er greia lissom? bor jo tross alt 3 min unna:P hehe regner med at jeg kommer og titter/ sitter på med en kompis...min skakke utpå der;) ødla en skyline sist gang jeg var der,og da var det IKKE snø en gang Kom bort en tur med cab`en da, så er vi to!
BimmerE46 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 kan ta med silikon spray til deg jeg, så skal du vel klare å breie litt på tørt føre du også hehe, ja du mener det. ja du får gjøre det så prøver vi og ser hva vi får til. men hadde jo vært moro med 200hk til da... hehe
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 uten snø/is er nok ikke min bil på banen. gidder ikke å slite ut dekka helt. om bilen klarer å slite de ut da
Efen Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jeg kommer =) hakke fått prøvd denna evon min enda heller, så da blir det å teste ut hvordan 4x4 hjuls sladder funker =) også har jeg 2 kompiser som også ville være med =) Meg: Mitsubishi Evo 3 Tor morten: Subaru Impreza GT petter: Mitsubishi Evo 4
snowhoe86 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Kom bort en tur med cab`en da, så er vi to! da må jeg nappe av litt fangere først,men har igrunn litt lyst til å teste;) hehe... selv om det er 1-komma-bøtte-med-møkk vi snakker om kommer nok til å gå helt værst..hehe
snowhoe86 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jeg kommer =) hakke fått prøvd denna evon min enda heller, så da blir det å teste ut hvordan 4x4 hjuls sladder funker =) også har jeg 2 kompiser som også ville være med =) Meg: Mitsubishi Evo 3 Tor morten: Subaru Impreza GT petter: Mitsubishi Evo 4 så kan jeg låne 5èrn din;) hehe...
Efen Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jeg kommer =) hakke fått prøvd denna evon min enda heller, så da blir det å teste ut hvordan 4x4 hjuls sladder funker =) også har jeg 2 kompiser som også ville være med =) Meg: Mitsubishi Evo 3 Tor morten: Subaru Impreza GT petter: Mitsubishi Evo 4 så kan jeg låne 5èrn din;) hehe... jaja, seff ^^ bare å låne å hærje i vei jeg klarer ikke å ta livet av den, så bare bra med litt hjelp ^^ like mye 1, bøttemedmøkk men piner man den på sperra og brå slepper denna clutchen, og det er jævelig glatt så spinner det vel ;P haha
snowhoe86 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 da har jeg vært der borte,og først,ta det pent på vei innover dit,er sviinglatt!!!! og så til føre på banen:) veien fram er brøytet og fin,og alle de "flotte" hullene vi sliter med om sommer`n er borte banen er brøytet og er kjempeføre!!! er jo seff is unders,men ligger et ca 3-4 cm lag med snø som har festa seg og for å si det sånn,det går veldi fint ant å leke der eneste som er crap,er at det er kun brøytet vei inn på banen,ikke parkeringsplass,så de med senka biler og sånn burde være obs! de kanta var driiit harde!! ellers er det en lang brøytekant helt nederst på banen som også er drit hard,denne ca 30cm høy,sikkert mulig og prøve å få bort denne,siden det er litt synd den er der man bruker å snu nederst på banen... oooog! helt til sist,den øverste svingen,altså den første man kommer inn i viss man kjører ss1 der oppe,den er ikke noe nice..der burde det vært brøyta...store små hauger og kanter overalt med sånn fryst snø.og vi prøvde å flytte på de med bil i kryp fat,og det funka dårlig.ikke noe nice å dra inn i den det første man gjør meeen..føre knall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå