Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte biltema sine pærer, de er 6000k som de originale. Så ikke forskjell på biltema sine og de orignale som stod i.bilen Er vel laget på samme fabrikk men til 1\5 av prisen!

Ovveraskende enkelt å bytte xenon pærene var det også.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

på vvme.com så har de ikke D1S pærer som jeg må ha på E91`n. Å det er jo typisk. Så lurer på om jeg skal prøve på www.htrade.no

En kompis av meg har handlet med de å er kjempe fornøyd.

1080 kr for to stk 6000K er jo rimelig.

Edit: Skrive leif.

Skrevet

Henger meg på denne tråden...i dag oppdaga eg plutseleg at det eine fjernlyset var kaputt. Prøvde å bytte om på to ballaster, og kom fram til at det må vere pæra som er kaputt.

På vvme.com er det jo nesten gratis i forhold til norske sider, men er kvaliteten deretter? Nokon med erfaringar? Og bør eg kjøpe 4300 K eller 6000 K? Har 6000 i dag, men er litt i tvil kva som gir det beste lyset?

Håpar på svar :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg ihvertfall D2S med 4300K, og de lyser meget likt som det originale lyset. Men fosfor belegget på den ene pæra er litt ujevnt fordelt, så den er litt mer gul helt på toppen av lyset. Men ellers ser det bra ut.

Skrevet
Henger meg på denne tråden...i dag oppdaga eg plutseleg at det eine fjernlyset var kaputt. Prøvde å bytte om på to ballaster, og kom fram til at det må vere pæra som er kaputt.

På vvme.com er det jo nesten gratis i forhold til norske sider, men er kvaliteten deretter? Nokon med erfaringar? Og bør eg kjøpe 4300 K eller 6000 K? Har 6000 i dag, men er litt i tvil kva som gir det beste lyset?

Håpar på svar :)

jepp, jeg har kjøpt pærer på vvme.com, heller, har kjøpt hele sett. kjøpte to stykker til tjaa, rundt 500 kr. å det er jo nesten gratis... og kvaliteteten er utrolig god :) så anbefaler de :)

Skrevet

Kjøpte to sett? Dvs to komplette sett med pærer, ballast og ledningsnett? Det var nesten skummelt billig...

Men eg droppar nok å kjøpe kun pærer der...pærene var jo kun $5, men portoen var på $26...så plutseleg var det ikkje så billig likevel :o

Skrevet

Kanskje litt for sent, men en opplysning . Min venstre xenon pære ( d1s ) tok kveld for 2mnd siden.Syntes det var litt kort levetid, når du tenker på pris osv. Bilen er en 06mod. og har kjørt 60000km.Jeg ringte opp til jæger og spurte de hvor lang levetid man kunne forvente på disse pærene.Det verstedet sa var at man måtte forvente en lenger levetid. Fikk en kjapp time hos de , pære skiftet og de skulle ta det på garanti.Kan nevne at bilen ikke er kjøpt hos dem.

Skrevet
Kanskje litt for sent, men en opplysning . Min venstre xenon pære ( d1s ) tok kveld for 2mnd siden.Syntes det var litt kort levetid, når du tenker på pris osv. Bilen er en 06mod. og har kjørt 60000km.Jeg ringte opp til jæger og spurte de hvor lang levetid man kunne forvente på disse pærene.Det verstedet sa var at man måtte forvente en lenger levetid. Fikk en kjapp time hos de , pære skiftet og de skulle ta det på garanti.Kan nevne at bilen ikke er kjøpt hos dem.

Ikke for sent for min del iallefall.

Skal ta en telefon til den lokale bmw forhandleren å høre jeg også da siden du har akkurat samme årsmodell og km stand som meg.

Kjøpte ikke bilen min hos de jeg heller, men når de er autorisert bmw forhandler skal vell ikke det ha noe å si.

Takker for info iallefall.

Skrevet

Sjekket opp med den lokale bmw forhandlere nå, å de virket så langt ifra positive. Pga dette er import, men han skulle sjekke det opp for meg så kunne jeg ringe på han senere.

Skrevet
Kjøpte to sett? Dvs to komplette sett med pærer, ballast og ledningsnett? Det var nesten skummelt billig...

Men eg droppar nok å kjøpe kun pærer der...pærene var jo kun $5, men portoen var på $26...så plutseleg var det ikkje så billig likevel :o

Det er jo fremdels drit billig, 26$ + 5$ er jo bare 31$ og det er vel ca.250,-, og pluss mva. så blir det rundt 310,-

Hvor i Norge finner du billigere pærer enn det?

Skrevet

Kan jo si at min bil også er bruktimportert og alle bmw er jo importert , så jeg skjønner ikke helt forhandlere som vegrer seg om den er import eller ikke . Det er jo de som får ettermarkedet uansett.Men det er jo forskjell på forhandlere tydeligvis .

Enkelte er jo vanskeligere enn andre :(

Det heter service :-) og goodwill.

Skrevet
Joa...billig i forhold til dei fleste her i landet. Men finst i alle fall folk her på forumet som fortsatt har billigare enn det ;)

Å hvem er det ?? :)

Skulle jeg gjerne visst også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...