Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ville sveisa den jeg. sparkelen vil fort synke og du vel se omrisset av "hullet"

x1 Ser sikkert greit ut en mnd tid.. helt til sparkelen har fått synki, da kommer den stygge kanten rundt.. Kan sveise eller eventuelt lime på ei plate.

føler jeg skrev dette i førsteposten min :roll:

Skrevet
En mulighet er jo å sette i fake spylerdyser og da, men det er litt jalla:p Skal prøve å legge en skikkelig kake med glassfibersparkel på baksiden. Vanskelig å få det jevnt også synes jeg. Skal ingenting til før det vises gjennom grunningen.

Da vile du vel fått feil på Eu-kontroll.Da det blir en ting som ikke fungerer.Mener en kompis av meg fikk det på sin.Spylerne hadde tatt kvelden og da fikk han feil på de.

Skrevet

glassfiber synker også ja, men tar noe lengre tid. men det kommer også mye ann på hvordan du sparkler også. dra det et godt stykke over hullet. ender du med bare sparkel i hullet og tror det er bra så holder det ikke lenge;)

Skrevet
En mulighet er jo å sette i fake spylerdyser og da, men det er litt jalla:p Skal prøve å legge en skikkelig kake med glassfibersparkel på baksiden. Vanskelig å få det jevnt også synes jeg. Skal ingenting til før det vises gjennom grunningen.

Da vile du vel fått feil på Eu-kontroll.Da det blir en ting som ikke fungerer.Mener en kompis av meg fikk det på sin.Spylerne hadde tatt kvelden og da fikk han feil på de.

Er ikke værre enn en 1-er feil isåfall.

Skrevet

Er jo også mindre pent med lyktespylere...

Når vi først er inne på jallafiksing så kan det jo være mulig å popnagle en platebit over hullet og sparkle over denne...

Eller lime noe på undersiden og sparkle..

Eller fylle så godt opp med sparkel på undersiden at det ikke får synke så veldig..Byggskum?

Men jeg ville nok få sveist på en plate fra baksiden og sparklet på oppsiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...