///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Dama mi orker ikke engang sitte i garasjen mens jeg skrur..*sukk* synd!
bmwhelene Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av deg? lag en bildetråd med deg har ikke bilde av bilen... men har bilde av meg
Fliid Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 yo... peace, ehm, noe : ) hohoho : ) PS. Artig med damer, men en sklidd ut tråd ; ) hehe, bmwhelene, lag en tråd om bilen din på prosjekter, så kan du vel poste så mye bilder av deg og bilen du orker.
lloydsb Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Dama mi orker ikke engang sitte i garasjen mens jeg skrur..*sukk* synd! ikke mi heller, men låne bil skal ho! Fått bytta tennplugger eller? Her er fra min tråd når jeg bytta på min M52\b20 Da var motor dekslet av og man er i full gang med bytting av tennpluggene.. De sitter under coilene. Ene coilen er skrudd av, klar får tennplugg bytt.. Gammel - ny tennplugger
ingard Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av deg? lag en bildetråd med deg har ikke bilde av bilen... men har bilde av meg Ikke noe galt med det der.. Husk å dra til så mye som det står på "pakken"..
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av deg? lag en bildetråd med deg har ikke bilde av bilen... men har bilde av meg
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av deg? lag en bildetråd med deg har ikke bilde av bilen... men har bilde av meg Nok ett bevis på at alle pene damer kjører bmw, (eller har en type med en)... Sporet jo ikke av.. Hun fikk jo svaret sitt, og da må det vel være lov å være interessert i det andre kjønn Ingen bedre måte å vite at hun ser innlegget på, enn å spørre i hennes egen tråd.. (det rimte *fnise*) og må si selv jeg spurte ganske diskret
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 sånn går det når billa redigerer mine innlegg haha... alle ble fornøyde i hvertfall
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 yo... peace, ehm, noe : ) hohoho : )PS. Artig med damer, men en sklidd ut tråd ; ) hehe, bmwhelene, lag en tråd om bilen din på prosjekter, så kan du vel poste så mye bilder av deg og bilen du orker. +1... Forresten.. + 1000.. Vil gjerne se flere bilder av begge.. Liker bil. og liker pene jenter..)
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 yo... peace, ehm, noe : ) hohoho : )PS. Artig med damer, men en sklidd ut tråd ; ) hehe, bmwhelene, lag en tråd om bilen din på prosjekter, så kan du vel poste så mye bilder av deg og bilen du orker. +1... Forresten.. + 1000.. Vil gjerne se flere bilder av begge.. Liker bil. og liker pene jenter..) noen er jo helt ville her i dag stakkars... skremmer jenta avgårde før ho får bytta pluggene sine... du må unnskylde kevin... han har en liten fetisj for jenter og biler med nærmere ettertanke, hvilken gutt har ikke?
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Er du aldri ensom i garasjen Mysild? *Glise* Vedder på hun er i garasjen akkurat NU og bytter..
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Er du aldri ensom i garasjen Mysild? *Glise*Vedder på hun er i garasjen akkurat NU og bytter.. jeg sitter i grimstad og leser til examen jeg... siste før jeg skal hjem til krsand og ha juleferie da skal jeg nok skru litt, bla bytte plugger (ironisk?) hehe
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Trenger forøvrig ikke bilde av deg mens du bytter plugger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå