///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hvis du mangler en plugg, har sikkert mysild en...men den er sikkert for liten... lol! ingen som har klagd på den før i hvertfall kanskje det er fordi ingen har prøvd den??? kanksje, kanksje ikke... dette kommer ikke ut her på forumet i hvertfall
ehrnst Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 åtte sider, og ingenting spennende? nakenprat.com har vært omtalt en del, hvorfor ikke sjekke den ut, gutter?
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 åtte sider, og ingenting spennende?nakenprat.com har vært omtalt en del, hvorfor ikke sjekke den ut, gutter? LOL! er jo noe som heter det også! haha... gud så mye dritt folk finner på å lage forum om! nei, da er det bedre å finne seg noe ordentlig, og heller handle enn å snakke om det
deerepower Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 nakenprat er en fin side det:P hender det er rimelig mye fine damer der;) haha:P
vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kan ikke du gi meg en invite dit da? Jeg kan Tror jeg har 3invites til overs... Flere som vil bli invitert?!
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kan ikke du gi meg en invite dit da? Jeg kan Tror jeg har 3invites til overs... Flere som vil bli invitert?! herregud!
vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kan ikke du gi meg en invite dit da? Jeg kan Tror jeg har 3invites til overs... Flere som vil bli invitert?! herregud! Bare missunnelig du Hehe, men kan vel innrømme at jeg ikke har noen invites og har heller ikke vært på siden.. Bimmers holer for meg;) Mye morsomt her også.
vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kom over et kjempe triks på internett nå: Hvis man ikke får opp pluggene fra hullet så kan man bare starte bilen så spretter de opp av seg selv. Veldig morsomt når de detter ned igjen og knuser, så du får porselensbiter i motoren:)
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 hahah... det hadde vært noe det! latterlig tips!
vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hehe, noen som har lest ordtaket på sida på det siste Gatebil Magazine? " I Krig og Fittejakt er alt lov"
Simpel Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Det var en bimmergutt og en bimmerpike som skulle gå ut i garasjen for å bytte tennplugger. Men faren til bimmerpiken var i garasjen allerede, så de måtte bytte tennplugger allikevel.
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Det var en bimmergutt og en bimmerpike som skulle gå ut i garasjen for å bytte tennplugger. Men faren til bimmerpiken var i garasjen allerede, så de måtte bytte tennplugger allikevel. hehe... kjipern...
vetu03 Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Det var en bimmergutt og en bimmerpike som skulle gå ut i garasjen for å bytte tennplugger. Men faren til bimmerpiken var i garasjen allerede, så de måtte bytte tennplugger allikevel. hehe... kjipern... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå