Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, la dem holde på, i mangel på egen interesse så tråler de rundt på vg.nett og diskuterer hvorvidt bil interesse er harry eller ikke hele dagen

Stå på!

Skrevet

Hva i all verden gjorde det mennesket på en så harry side som dette?

Disse nedsenkede bilene?

Carinaen min som er senket 35 mm har ikke tatt nedi noe spesielt sted enda, som jeg kan huske, delvis takket være stivere oppsett tror jeg. Men den er vel ubrukelig da hvis de sier det...

Skal dog være enig i at en del senkede gamle BMW'er ser ganske harry ut..

Morsomt da at det så mye snakk om en Sierra der, siden det er en bil som orginalt setter seg fast på de rareste steder pga bakkeklaring.

Skrevet

Haha.. Tror jeg ler meg ihjel..

Enkelte brukere er så hjernedøde, at de i mangel på nyttige temaer å diskutere, faktisk diskuterer om en tråd i en annen diskusjonstråd fra ett annet forum!..

Altså, disse menneskene som mest sannsynlig mottar statsstøtte for å sitte hjemme om dagen og skrive tekstmeldingen til sonen, Mess-tv eller Jukebox chatten (og ikke minst er det disse som har lite nok å gjøre at de sender inn svar på Frokost QUIZ), har tydeligvis blitt så lei av å chatte med andre uføre mennesker, at de nå faktisk tråkler rundt på fornuftige forum for å se om det er noe de kan diskutere der inne..

Eller aller helst diskutere OM det som blir diskutert en annen plass..

Kan ikke annet å si enn at den dagen jeg når det absolutte LAVMÅL, da vet jeg jo hvem inne på vgd jeg skal henvende meg til for å finne ut hvordan jeg kan synke enda dypere..

Skrevet
Haha.. Tror jeg ler meg ihjel..

Enkelte brukere er så hjernedøde, at de i mangel på nyttige temaer å diskutere, faktisk diskuterer om en tråd i en annen diskusjonstråd fra ett annet forum!..

Vi sitter jo her å diskuter om folk som diskuterer om en diskusjon som kom herfra.

:P

Skrevet

nå ble jeg skikkelig sliten når jeg leste litt i den tråden der ! er så glad jeg slipper og ha noe med sånne mennesker og gjøre i det daglige liv,

når en vanlig avensis uten last anses som for "lav" til og kjøre ved vanlig bruk sier vel det mer om kjøre egenskapene og IQèn til personen som kjører den !

Skrevet
Jeg diskuterer ikke.. Jeg bare kom med en påstand.. Hvorvidt den er sann eller ikke kan vel diskuteres...

Jeg siktet ikke til deg spesielt, men til diskusjonen i tråden her.

man kan vel kanskje definere det som meningsutveksling siden de fleste ser ut til å være enige med hverandre. På en annen side så ser de fleste ut til å være enige med hverandre på vg.no og. Poenget var at vi er like mye/lite hjernedøde som dem om du definerte det ut fra at "at de i mangel på nyttige temaer å diskutere, faktisk diskuterer om en tråd i en annen diskusjonstråd fra ett annet forum".

:wink:

For øvrig har jeg fått vite at bilen min er Suv.

Skrevet

Hehe... joda sant nok.. Men å diskutere en tråd på ett annet diskusjonsforum, å deretter påstå at eierne har lav Iq, blir noe helt annet enn når jeg sier at de som diskuterer jo jeg har lav iq, er hjernedøde fordi de sikuterer om jeg har lav iq..

Dom som sie je er dom, dom er DOMME dom..

Skrevet

Dom som du sier her ! staves faktisk DUM ! 8)

det heter dialekt, temmelig utbredt i norge :wink:

Skrevet

Dom som du sier her ! staves faktisk DUM ! 8)

Du snakker om dust du! Dom staves dom.

(Tror det var ment en smule ironisk fra BreitBaus side).

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...