Rune B. Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Fy faen for en morsom film. Satt med et smil hele runden jeg Gikk vanvittig fort. Blir gøy å se bilen din til sommeren! Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 griserå bil altså! var det slik at denne skulle breddes og? forresten, takk for ny Wallpaper! det verkstedbildet var konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 griserå bil altså! var det slik at denne skulle breddes og?forresten, takk for ny Wallpaper! det verkstedbildet var konge! Bare hyggelig Ja den blir sendt ned til tyskland denne uken her, da blir det bredding og mye annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Film fra benking. Effekten ble 630 hk 660Nm med TM-21, men TM-24 er her innen 6 uker. Så da blir det andre boller Trykk på HD symbolet for og se filmen i høy kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Film fra benking.Effekten ble 630 hk 660Nm med TM-21, men TM-24 er her innen 6 uker. Så da blir det andre boller Trykk på HD symbolet for og se filmen i høy kvalitet. Er det den største pressa? Har prøvd å kontakte ESS angående din gamle presse men ikke fått noe svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Film fra benking.Effekten ble 630 hk 660Nm med TM-21, men TM-24 er her innen 6 uker. Så da blir det andre boller Trykk på HD symbolet for og se filmen i høy kvalitet. Er det den største pressa? Har prøvd å kontakte ESS angående din gamle presse men ikke fått noe svar... Nei som sakt i innlegget er dette TM-21, TM-24 er jo da større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Film fra benking.Effekten ble 630 hk 660Nm med TM-21, men TM-24 er her innen 6 uker. Så da blir det andre boller Trykk på HD symbolet for og se filmen i høy kvalitet. Er det den største pressa? Har prøvd å kontakte ESS angående din gamle presse men ikke fått noe svar... Nei som sakt i innlegget er dette TM-21, TM-24 er jo da større. Ordla meg kanskje litt dårlig men det var TM-24 jeg siktet til da jeg spurte. Beholder man motorens fantastisk respons med denne typen presser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Film fra benking.Effekten ble 630 hk 660Nm med TM-21, men TM-24 er her innen 6 uker. Så da blir det andre boller Trykk på HD symbolet for og se filmen i høy kvalitet. Er det den største pressa? Har prøvd å kontakte ESS angående din gamle presse men ikke fått noe svar... Nei som sakt i innlegget er dette TM-21, TM-24 er jo da større. Ordla meg kanskje litt dårlig men det var TM-24 jeg siktet til da jeg spurte. Beholder man motorens fantastisk respons med denne typen presser? Skjønner, ja det er den største til ASA. Den blir bedre, responsen er helt syk, samme hvordan turtall så er den der med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Rått prosjekt Gleder meg til å se og ikke minst høre den in action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Heftig og skikkelig gjennomført det her gitt! Gleder meg til å se og høre denne i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Legger ut noen fler film snutter For og se filmen i høy kvalitet trykk på HD symbolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Legger ut noen bilder av felgene som jeg har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 BBS CH? Alu eller magnesium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 BBS CH? Alu eller magnesium? Jeg vet ikke hva de heter, men det er årets modell som skal bli brukt av BMW-Motorsport, seff er det magnesium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Vakker bil det her, har sett den flere steder på nettet i det siste. Blir dette en utfordrer til "Loaded"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå