Rayman Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Synst den vinga var stilig jeg passer liksom til bruken tar seg sikkert bedre ut på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Vingen var ikke fin (i mine øyne), men er helt sikkert fin til sitt bruk på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Jøss. Morsomt! Men antar denne ikke er norskregistrert, for da ville det ikke blitt lett å kjøre den som "road legal". ESS-kompressorer er som kjent ikke lett å få godkjent i Norge. Hva vingen angår, så er vel ikke den noe å klage på med tanke på formålet. Det er jo akkurat slik det skal være. Men den er vel kanskje heller ikke særlig road legal. Hvilke krav stilles for å få tiden godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Syns jeg skimter et norske skilt på bilde 3. Mener å ha sett den til salgs (med kompressor) i høst en gang... Skilter eller ikke... Dette kommer til å bli noe av det grommeste som ruller på veien i Norge og kommer til å KNUSE de andre i gatebil extreme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Ja vinga må til på en skikkelig banebil =) Husker vinga Top Gear heiv på E46 330d'en da de kjørte 24h løp. Dritfett prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Syns jeg skimter et norske skilt på bilde 3. Mener å ha sett den til salgs (med kompressor) i høst en gang... Ja, mener å ha sett en slik til salgs på finn.no i høst en gang. Da hadde den 550hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Ja vinga må til på en skikkelig banebil =)Husker vinga Top Gear heiv på E46 330d'en da de kjørte 24h løp. Dritfett prosjekt! Så faktisk den episoden i dag. Utrolig morsomt! Trådstarter på VG debatt er forresten bruker her inne også, med samme brukernavn. Han kunne jo heller skrevet innlegget i tråden her inne i stedet for å henge ut bimmers på VG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Jøss. Morsomt!Men antar denne ikke er norskregistrert, for da ville det ikke blitt lett å kjøre den som "road legal". ESS-kompressorer er som kjent ikke lett å få godkjent i Norge. Hva vingen angår, så er vel ikke den noe å klage på med tanke på formålet. Det er jo akkurat slik det skal være. Men den er vel kanskje heller ikke særlig road legal. Hvilke krav stilles for å få tiden godkjent? Den er norsk registrert For at bilen skal komme under kategorien road legal må den være TÜV-godkjent i Tyskland. Med dette mener jeg at man i teorien kan sette tyske skilter på bilen. Dette er det samme som er gjort med loaded M3 CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Syns denne så stilig ut dette er vell ikke akkurat bruks bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Syns jeg skimter et norske skilt på bilde 3. Mener å ha sett den til salgs (med kompressor) i høst en gang...Skilter eller ikke... Dette kommer til å bli noe av det grommeste som ruller på veien i Norge og kommer til å KNUSE de andre i gatebil extreme Så den skal KNUSE denne bilen? Og hvem skal da kjøre.?? Å KNUSE betyr vel at den burde gå bedre enn bilen som Stian Sørlie bruker da.? Skal bli morsomt å se. Meget grom bil dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Ser også at noen diskuterer hvorvidt spoileren er fin eller ikke. Jeg sier ikke dette fordi jeg er fornærmet, men dette er ikke noen form for stylingprosjekt. Det meste som blir gjort på denne bilen er med tanke på raske rundetider så vet dere det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Syns jeg skimter et norske skilt på bilde 3. Mener å ha sett den til salgs (med kompressor) i høst en gang...Skilter eller ikke... Dette kommer til å bli noe av det grommeste som ruller på veien i Norge og kommer til å KNUSE de andre i gatebil extreme Så den skal KNUSE denne bilen? Og hvem skal da kjøre.?? Å KNUSE betyr vel at den burde gå bedre enn bilen som Stian Sørlie bruker da.? Skal bli morsomt å se. Meget grom bil dette. For det første er det Stian Sørlie som skal kjøre. For det andre så kommer ikke Stian til å stille opp med noen annen bil enn denne til sommeren. I tillegg tror Stian han klarer rundetider ned mot det han hadde med egen bil i sommer, bla med hjelp av grommere dekk. Så må vi ikke glemme at det er samme teamet som skal sette opp bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 gromt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hehe, når blei det "klart" at han skulle kjøre den? kjenner faktisk fyren.. Syns du skulle fått på en litt mere "tysk" vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Denne linga fælt på en i denne mnd's gatebil`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå