helgeb Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 mulig å få lakk kode på denne+, skulle gjerne hatt den på min e30m3, eller kan jeg få lurt den ut av hans... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Dægern for en bil! oser racing og grip av hele bilen.. Helt smask den der altså.. Hvordan rundetider sikter du deg inn i sånn ca på ruudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Så denne på gatebil messa i går.... ufatellig rå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Dere bør få bilen ut på testrunde, og filme masse for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Så bilen på messa i dag. Fet vogn.... Gleder meg til å så den når motoren er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Gratulerer med prisen "Messens feteste bil" på Gatebilmessa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 gratulerer med pokal... stemte på grom børsa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Grattis med pokal og ikke minst en overgrom lakk kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 RÅ bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 javel!!!! bare å ta av seg hatten... Har ikke sett bilen men har lenge hatt lyst på matt sort bil, men det har jeg endre nå. FY FAEN, den var kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Rå bil ja! Når er motoren ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Rå bil ja! Når er motoren ferdig? I Løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Her kommer det en liten lyd snutt. Dette er med 525 hk. Blir vel kanskje noe vassere lyd når effekt øker "litt" Ikkeno sææærlig gromt heller da! Dæven det fløtta på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Gratulerer med ett imponerende bygg. Føler at min roadster blir ganske tantete i forhold Blir spennende å se hva dere oppnår på banene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå