Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, var i hvertfall 100k under den prisen de andre som har ligget ute til nå i år.

Mener jeg har sett 2 grå tidligere i år.

Er også en 2004 m3 der til 749k, ikke i tvil hva jeg hadde valgt da... 20 000 mer for csl bare.

Skrevet

Jau, ikke noe å si på den prisen der!

Synest dog det er utrolig at det er samme farge som min Clubsport. Den der ser jo skikkelig svart ut. Min er mer blålig. Men, er vel lyset som gjør det sikkert.

njbhnk72q9h4hnwox5pm.jpg

Skrevet

Selger har da vitterlig skrevet Carbonsort i annonsen! Kanskje han ikke vet fargenavnet men bare syntest at carbonsort hørtes så tøfft ut at han satset på at det var riktig?!

For den ser absolutt ikke carbonschwarz ut nei.

Skrevet

- Nei, hvis du er av de som venter på at M3 E46 skal droppe drastisk i pris så synes du sikkert ikke det :P

Du får normalt sett ikke en tilsvarende M3 til ca 500k. De som koster 500k er de som ingen vil ha f.eks fordi det finns mer kurrante M3er på markedet... Prisene på disse bilene har holdt seg overraskende greit siste tiden etter min mening, selvom det har dukket opp flere bra kjøp og flere billige mindre kurrante eksemplarer til lav pris enn tidligere.

Hadde dette vært standard M3, så hadde den nok ligget på minimum 570k++. Men uansett så er en bil som CSL som regel DYR i forhold til "hva ekstra du får" sammenlignet med en standard, fordi de er sjeldne (ca 1400 stk). I forhold til de jeg har sett tidligere, med unntak av den som lå ute for noen uker siden som da var ganske bra pris på, så er dette den den desidert billigste jeg har sett.

Innlegget mitt var ment som et tips hvis noen skulle være interessert i en slik bil. Forrige CSL som lå ute var en grå en 2004, 65000 km., kr. 849.000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...