pita Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 takk for det 35% er passe! blir vel enda bedre da framrutene får film også trur den heter sun guard.. ja, er vel ikke så lett å få til de første gangene, men hjelper nok på med en bra film blir heller ikke så ripete som de billigfilmene blir bruker kun å file rundt på kanten ruta, får da en fin kant han har sota en del ruter, men har ikke hatt problemer med at det har løstnet noen gang Hehe, var det jeg tenkte. Kjøpte en billig film, 130kr tror jeg betalte Ble bra ingen bobler eller noe, bare at den løsna igjen liksom. Billige greier, tok og kasta hele driten. Bli sikkert bra når du soter framme også ja, mye % du skal ha framme da? hehe, ja var kanskje det beste bruker samma, 35%! blir penest da må prøve å få til bakruta med tid og stunder også.. men er litt vanskligere å få til den, så mulig jeg får et firma til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 sommer har jeg 235/40/18" og 265/35/18" Da er det samme dim jeg har sett på. Kjør på med M lister. Ser så vanvittig mye bedre ut uten chrome listene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 sommer har jeg 235/40/18" og 265/35/18" Da er det samme dim jeg har sett på. Kjør på med M lister. Ser så vanvittig mye bedre ut uten chrome listene.. ja, passer bra det har hatt litt problemer me subbing bak, men dette grunnet dålige dempere! har nytt senkesett rundt om som vil bli byttet til sommern ja, hadde tenkt jeg skulle bytte! men synes det ikke er så ille med chrome'n allikevell.. men enig me at den kan bli litt tøffere med M lister, få se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 fått lagt opp kabler og monter ferdig forsterkern i kveld her er noen bilder av hvordan det ble fant en stubb med parkett som jeg kappa og festa forsterkern i felte inn skurene i parketten ferdig montert og oppkobla katta ville også se hva som foregikk fått låne en 12" og forsterker av en kamerat for å få litt bass i anlegget da først dro opp ledningen bakover la jeg med en minijack kabel så jeg få kobla på ipod, mobil, osv sikringsboks med volvmeter er kjekt og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 fikk i går montert instument ringer, var ikke så lett som jeg trodde/ hadde håpet på.. men etter litt tid og noen saftige gloser kom de til slutt på plass fikk også noen belteputer i posten som jeg hengte på igår FØR: Etter; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Instrumentringene hever ekslusiviteten i bilen betraktelig. Forøvrig en svært pen bil du har. Liker det første bildet med Rondell felgene. De er som skapt for E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Instrumentringene hever ekslusiviteten i bilen betraktelig. Forøvrig en svært pen bil du har. Liker det første bildet med Rondell felgene. De er som skapt for E39.. takk for det ja, gjør under de små krom ringene syn de felgene har blitt stjelt da hadde planer om å få lakka de oppigjen også.. men er nå på utsikk etter nye felger, har ikke bestemt meg for hvilken ennå. men blir noe alla rondell felgene, med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 var nedi Oslo på kurs for et par uker siden, og den dagen var det jo selfølgelig greit med snøfall. på tur oppgjenn(ca 24mil hjem), bynte bilen og dra tungt rett etter jeg var kommet ut på motorveien. det viste seg at montordekset underbilen hadde løstnet i fram kant og fungerte utmerket som brytebil kom vel av at deksle har fått en del juling, siden bilen er rimlig lav.. hadde en times pitstop på skedsmo kjøpesenter, hvor jeg ved hjelp av en jekk, en europall og en slags metallramme klarte å kunse det meste av deksel fikk varmen i kroppen, og hjemturen gikk fint legger ved noen dåilge mobilbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Fått juling de dekselet ja Såg kaldt og vondt ut å skru der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 da har jeg fått sifta mine orginale demperne, som hadde sekefjærer med FK highsport coilovers det måtte til for å få på de nye zito milano 19" jeg har kjøpt bil var nesten for lav, og demperne var blitt dålige! her er noen bilder av hvordan felgene ble på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble grom bilen din med de felja gitt Var du på Vinstra på treff i helga eller? hørde det hadde gått hett for seg der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble grom bilen din med de felja gitt Var du på Vinstra på treff i helga eller? hørde det hadde gått hett for seg der... jaa, det gjor se detta nai, glømte helt tå det..låg rett ut hele dagen etter ei fullekule:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ble pent med de felgene! Fin farge har du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Pen e39 det der ja Men enig i de andre her at det mangler litt M-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ble pent med de felgene! Fin farge har du også takk for det ja, gjør en del farga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå