Gå til innhold

Min første bil; 328

E36 328i
 Share

Anbefalte innlegg

Har endelig somlet meg til å legge ut bilder av bilen min. Min første bil som ble kjøpt en måned før 18 års dagen, som resultat av disiplinert sparing siden 10 års alderen.

Etter å ha sett så å si hver dag på autodb/finn, så fann jeg go' bilen.. Da jeg såg at bilen var bare godt 101688 km,rust fri, full service historikk og helt strøken slo jeg til. Var litt skeptisk til fargen og intreriør, men til den prisen så forstod jeg at dette var ett kupp :wink:

Det som jeg har gjort med bilen: m3 front

m3 speil

97' grill

Nye baklykter og blinklys

Angeleyes

KN filter

Videre planer: Montere H/R cup kit 40/15 kit som jeg har liggende

Montere 325 innsuget som jeg nylig har kjøpt

Beklager kvaliteten på bildene,(mobilkamera), men skal legge ut flere når sommerfelgene er kommet på og senkesettet montert.

9ec7lz3dmg5cdklxkpyp.jpgk574kxh2rc74ucbktohi.jpgkb1gzlnxoofht19ua3h8.jpgd7gx4su8wououe0uf6ou.jpg7b8k2uvsi2znbjkagj5x.jpghq08r6rz170j7j0580js.jpglw191d3fjpaf84w5108j.jpglkvfmz0bukfmdvu6la57.jpgpxesh0byqjm0ow26x0qk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiritus Sancti Skrevet: Søn Des 21, 2008 19:19 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Farger utvendig er rå da. Men innvendig var den heller mindre pen.

Men så jo ut som en strøken bil! Og ikke minst at bra utgangspunkt

Takker..Interiøret er en spesielt, men er vant med det nå..Kvinnfolka liker det vertfall :lol:

Er et bra utgangspunkt ja..Vurderer turbo eller kompressor på sikt :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv en grønn 328 tidligere, og var veldig skeptisk til fargen i begynnelsen. Etterhvert som jeg ble litt vant til den syntes jeg den ble finere og finere :D Finnes så mange svarte der ute, så må gjøre noe bra ut av de grønne også (bare ikke gjør som meg, altså å krasje den :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer..Har ikke kunnet vert så mye innpå bimmers, da det ble julefeiring i nordsjøen :( ...

Om M-pakke blir fullført med det første tviler jeg på, men var kanskje M-lister..(Noen som forresten vet hvor man får kjøpt det rimligest?).

Er usikker på om jeg skal montere 325 innsug, grenrør (chip), eller om jeg skal beholde bilen orginal! Fint med innspill i den saken..

Ellers blir det montering av senkesett når våren nermer seg..Kommer da med flere bilder. (Ikke særlig tøff nå med svarte stålfelger og når den er høy som et fjell :wink: )

Interiøret ser ubrukt ut ja, som HANSH nevnte, blitt vant til det nå, så synes skogen passer til resten, så den blir nok ikke fjernet med det første.. :wink:

Ha en forsatt god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...