E36 328i Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Har endelig somlet meg til å legge ut bilder av bilen min. Min første bil som ble kjøpt en måned før 18 års dagen, som resultat av disiplinert sparing siden 10 års alderen. Etter å ha sett så å si hver dag på autodb/finn, så fann jeg go' bilen.. Da jeg såg at bilen var bare godt 101688 km,rust fri, full service historikk og helt strøken slo jeg til. Var litt skeptisk til fargen og intreriør, men til den prisen så forstod jeg at dette var ett kupp Det som jeg har gjort med bilen: m3 front m3 speil 97' grill Nye baklykter og blinklys Angeleyes KN filter Videre planer: Montere H/R cup kit 40/15 kit som jeg har liggende Montere 325 innsuget som jeg nylig har kjøpt Beklager kvaliteten på bildene,(mobilkamera), men skal legge ut flere når sommerfelgene er kommet på og senkesettet montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Farger utvendig er rå da. Men innvendig var den heller mindre pen. Men så jo ut som en strøken bil! Og ikke minst at bra utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 328i Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Spiritus Sancti Skrevet: Søn Des 21, 2008 19:19 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Farger utvendig er rå da. Men innvendig var den heller mindre pen. Men så jo ut som en strøken bil! Og ikke minst at bra utgangspunkt Takker..Interiøret er en spesielt, men er vant med det nå..Kvinnfolka liker det vertfall Er et bra utgangspunkt ja..Vurderer turbo eller kompressor på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 stilig skilt nr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Likte fargekombinasjonen jeg "alle" skal jo ha sort interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 328i Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Takker for kommentarer. Bare til å komme med mere ris/ros God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Likte fargen på interiøret veldig godt jeg Og fargen utvendig Og nok av krefter for en med ferskt førerkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Grønn BMW er undervurdert! Jeg liker det ihvertfall Planer om å fullføre M-pakka eller? Men regnskogen inni bør du bytte ut Trær skal stå i skogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Hadde selv en grønn 328 tidligere, og var veldig skeptisk til fargen i begynnelsen. Etterhvert som jeg ble litt vant til den syntes jeg den ble finere og finere Finnes så mange svarte der ute, så må gjøre noe bra ut av de grønne også (bare ikke gjør som meg, altså å krasje den ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Gratulerer med ny bil! Synes selv grønn BMW ser bra ut (fra før vi fikk det selv) og interiøret ser jo ubrukt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Likte fargen på interiøret veldig godt jeg Og fargen utvendig Og nok av krefter for en med ferskt førerkort Så enig, så enig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 få inn en svart dashbord så ser det 100 ganger finere ut, men grønn e36 ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Flott første bil det der da Men som det er nevt lengre opp her, nok av krefter for å være første bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 328i Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Takker for kommentarer..Har ikke kunnet vert så mye innpå bimmers, da det ble julefeiring i nordsjøen ... Om M-pakke blir fullført med det første tviler jeg på, men var kanskje M-lister..(Noen som forresten vet hvor man får kjøpt det rimligest?). Er usikker på om jeg skal montere 325 innsug, grenrør (chip), eller om jeg skal beholde bilen orginal! Fint med innspill i den saken.. Ellers blir det montering av senkesett når våren nermer seg..Kommer da med flere bilder. (Ikke særlig tøff nå med svarte stålfelger og når den er høy som et fjell ) Interiøret ser ubrukt ut ja, som HANSH nevnte, blitt vant til det nå, så synes skogen passer til resten, så den blir nok ikke fjernet med det første.. Ha en forsatt god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå