Superbeetle Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Er ikke hartge kopier iallefall. Selv om man kan sammenligne dem litt om man legger godviljen til.. En kompis hadde slike som vinterfelger, husker ikke hva de heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Største forskjell sånn umiddelbart er vel at Hartge har 11 eiker og disse har 10. Pluss kanten er mer eller mindre borte på disse. Men men, spiller nå egentlig ingen rolle. Ligger nå bare i boden å støver ned likevell.. Hadde egentlig bare håpt å få tak i no senterkopper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Prøv å få tak i senterkopper til de på et dekkfirma. Der fikk jeg tak i mine. de var riktignok av plastikk, og ikke orginale, men de passa, og det ser helt ok ut, etter mine krav var med Bmw emblem og hele pakka:p Fikk de gratis da jeg kjøpte dekker der. Bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Kan jo prøve dette også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå