tic`n Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Noen som vet navnet på disse?? Lurer også i samme slengen om noen har senterkopper til disse? 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 kunne minne litt om bbs. sikkert heelt på trynet galt, men jeg synes det kunne minne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Minner litt om en Hartge-kopi egentlig. Synes å huske å se noen tilsvarende felger til salgs nettopp, omtalt som Hartge-kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ingen som aner no mer? Skulle prøvd å finne ut noe, for trenger senterkopper.. Hvis ikke så får j heller selge de unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Trenger senterkopper... Eller lurer nesten på om jeg heller skal selge unna de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Om du måler diameteren finner du sikker senterkopper som passer på ebay, eller GS/schmiedmann e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har prøvd litt på dette, men har litt problemer med å finne noe som passer med skruer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Ta å prøv diverse navn på felger du tror det kan være og gjør et bildesøk på google? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har prøvd å lete litt, men regner med at dette er no slags kopi av et eller annet. Så gjør ikke saken lettere.. Men,men.. Kan nå være greie å bare bruke de som no vinterfelger også, så da trenger j strengt tatt ikke no kopper på de. Spiller da heller egentlig ingen rolle hva de heter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 BBS Moda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Ligna på Hartge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 De ligner veldig på hartge felgene som en kompis selger men ser ikke helt lik ut. På de felgene står det hvertfall hartge inni senteret. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 dårli kopi da, Hartage har ikkje bøy i eikene, det har felgene dine, tviler på det er hartage kopi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Det jeg egentlig har lagt mest merke til er at de egentlig ligner litt på Hartge, men uten den kanten som de har. Så har egentlig mest tenkt på at de er en kopi derfra selv om eikene har en bøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Syns ikke de ligner på hartge felgene jeg Ser også ut til at de felgene her har for få eiker, også har de ikke samme kanten. Eikene ser litt anderledes ut også syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå