matsrh Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Har kjøpt meg et sveiseapparat som jeg skulle hatt innstilt Jeg har aldri sveiset før eller noe så trenger litt tips og noen til å vise meg første gangen Da en kompis aldri har tid så spør jeg bare her Hadde vært hyggelig om noen hadde orket å hjelpe meg før jeg drar i militæret 14 jan. Har også en liten jobb på bakskjermene over hjulbuene hvis noen er interessert, skal få litt for det Holder til i Molde slik at det er sakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 ikke enkelt å stille sveiseapparatet , du må justere etter åssen metaltykkelse du skal sveise. men en god pekepind er å legge 2 stykker av det plate du skal sveise og prøve litt hvis det ikke glider ordentligt sammen må du skru opp strømmen, deretter justerer du trådmatingen så sveisen lyder som en humle du kan ikke gjøre mye feil med dette.. bare vær sikker på at der er go stelforbinnelse. hvis du aldri har sveist føre, er det lurt å øve litt før du begynner på kanaler og sånt, det er ikke sveisingen der er vanskeligt, det er forarbeidet god jul og god arbeidslyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hei! Kan høre med "hammerhaien" som du og Eskild kaller han Han har en del peiling på sveising og sånnt, om han han tid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 bare prøve seg fram så finner du fort ut av det. ikke prøv på bilen først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Takk for tips Men trenger fortsatt litt hjelp. Så bare skrik ut hvis du har tid og lyst rett over nyttår:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Kan komme å slå i noen 3 tommers spiker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå