Gå til innhold

Noen som har en slik forsterker til salgs ?


Anbefalte innlegg

Når du skal bytte forsterkeren som sitter bak det dekselet, så må du passe på at du ikke mister skruer og slikt nede bak rammer osv.. Litt vanskeli å få det opp..

Om det ikke er forsterkeren, så kan det være radioenheten, som ligger forran reservehjulet. Jeg tror faktisk det er det som er problemet.. Har selv litt problem med den biten.. Tror det kan være dårlig kontakt en plass i radioenheten, eller i spilleren.. Om det ikke funker med å bytte forsterkeren=) GOD JUL=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forsterker fra 97 modellen av E39 til salgs. Den er ikke lik på bildet.

Den har vært montert bak i venstre siderom. Se salgstråden min i signaturen for bilder.

Hei.

Jeg er nødt å ha den som er vist på bilde, men er også på jakt etter en cd skifter 6 cd om noen har en slik.

zi57gv8w9427igu0kwur.jpglpybx2hg1j5zqt9hqzku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvor sitter forsterkeren på bilde ? Regner med at det er flere BMW som har denne, men tror det er den samme som sitter i alle BMW fra rundt 1998 modelen og oppover

d1jq0qvxtrba3gmkjnb4.jpg

Håper noen har en slik forsterker som dem kan selge eller kjenner til noen. Ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Per Arne!

Sitter med samme problemet på min bil!

Har kjøpt ny forsterker på ebay,men fortsatt helt dødt i anlegget!

Noen sier at forsterkeren må kodes,men tror ikke det er forsterkerren.

skal dra ned til bmw på ENDA en feilsøking å se hva de finner ut,så kan jeg selge deg min da jeg har en ekstra.

Forsterkeren du må ha heter "bmw proffesional".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...