Paul Arne Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hei. Hvor sitter forsterkeren på bilde ? Regner med at det er flere BMW som har denne, men tror det er den samme som sitter i alle BMW fra rundt 1998 modelen og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Som regel på E39, mest sannsynlig alltid, sitter den på venste side bak et panel i baggasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Er det andre typer BMW som har samme type forsterker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Er det andre typer BMW som har samme type forsterker ? E38 har vel også den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Har mistet lyden på høyre siden og dem sier at det er forsterkeren. Får prøve å bytte den ut med en brukt. Regner med at dem sitter bak i kofferten på alle BMWene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 på bmwen til en kompiss av meg. E36 cab lå den bak sete btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 på bmwen til en kompiss av meg. E36 cab lå den bak sete btw Får se om jeg finner en slik på et huggeri.. God jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Når du skal bytte forsterkeren som sitter bak det dekselet, så må du passe på at du ikke mister skruer og slikt nede bak rammer osv.. Litt vanskeli å få det opp.. Om det ikke er forsterkeren, så kan det være radioenheten, som ligger forran reservehjulet. Jeg tror faktisk det er det som er problemet.. Har selv litt problem med den biten.. Tror det kan være dårlig kontakt en plass i radioenheten, eller i spilleren.. Om det ikke funker med å bytte forsterkeren=) GOD JUL=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Jeg har en forsterker fra 97 modellen av E39 til salgs. Den er ikke lik på bildet. Den har vært montert bak i venstre siderom. Se salgstråden min i signaturen for bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Jeg har en forsterker fra 97 modellen av E39 til salgs. Den er ikke lik på bildet. Den har vært montert bak i venstre siderom. Se salgstråden min i signaturen for bilder. Hei. Jeg er nødt å ha den som er vist på bilde, men er også på jakt etter en cd skifter 6 cd om noen har en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei.Hvor sitter forsterkeren på bilde ? Regner med at det er flere BMW som har denne, men tror det er den samme som sitter alle BMW fra 1998 og oppover HASTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei. Har en defekt forsterker og lurer på om noen kjenner til hvordan BMW denne forsterkeren sitter i ? Evt hvor i bilen den sitter ? Paul Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Må ha samme type forsterker. så slipper jeg å tilpasse ledninger, feste osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Arne Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei.Hvor sitter forsterkeren på bilde ? Regner med at det er flere BMW som har denne, men tror det er den samme som sitter i alle BMW fra rundt 1998 modelen og oppover Håper noen har en slik forsterker som dem kan selge eller kjenner til noen. Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magrande Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Hei Per Arne! Sitter med samme problemet på min bil! Har kjøpt ny forsterker på ebay,men fortsatt helt dødt i anlegget! Noen sier at forsterkeren må kodes,men tror ikke det er forsterkerren. skal dra ned til bmw på ENDA en feilsøking å se hva de finner ut,så kan jeg selge deg min da jeg har en ekstra. Forsterkeren du må ha heter "bmw proffesional". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå