THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 bilder kommer tar gjerne imot forslag på farge og dekor
T. Thøgersen Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Svart, med John Player Special-dekor. Som f.eks:
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 takker for tips men syns det er noe rart med den dekoren der har lurt litt på og ha den mørk grå og striper over bilen.litt meir som gamle ruud bilen
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 då får eg rista liv i profilen min igjen då står bilen klar og venter på meg i kongsberg med ferdig gromt bur.bygd av åge flugre.masse grom deler er bestilt og på vei.blandt anna eit pedal box,brekk,stack instrument++så skal eg bestille coilovers til bak.helst så eg slipper og bygge om tårnet.sellholm har ser eg.nåken som har eit forslag kor dei har coilovers som er bra??masse bilder kommer i romjulen når bilen er henta
e30 tic Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 då får eg rista liv i profilen min igjen då står bilen klar og venter på meg i kongsberg med ferdig gromt bur.bygd av åge flugre.masse grom deler er bestilt og på vei.blandt anna eit pedal box,brekk,stack instrument++så skal eg bestille coilovers til bak.helst så eg slipper og bygge om tårnet.sellholm har ser eg.nåken som har eit forslag kor dei har coilovers som er bra??masse bilder kommer i romjulen når bilen er henta Denne karen er vertfall hyggelig og kan understell. http://www.fredriksenmotorsport.com/fredriksen-auto.htm
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 takkker for tipset ja det blir den motoren.den funker så bra att de blir berre domt og bytte den ut
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 får ikkje til og legge ut bilder her no??nåken så veit ka som gjere da?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 legg dei ut på www.bildr.no og copypast linken du får der inn i teksten her, så har du bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå