Gå til innhold

E34 V8 prosjekt! Litt M5 + litt 540 = ///M540i

Anbefalte innlegg

Skrevet
godt og vite det er fler som ikke finner seg et sted og stå da, er pokkern meg så vannskelig altså.. men fint prosjekt du har på gang da :)

Det er ikke så lett nei. Problemet er oxo at jeg jobber omtrent døgnet rundt, så har faens meg ikke tid heller.... :( Men en kompis av meg skal ihvertfall sveise det lille som er av rust på bilen nå snart, og gå over karosseriet før lakkering. er litt småbulker og riper som skal pusses og fylles.

Takker for interessen! :beer:

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det her må jo bli en av trondheims råeste e34 :D

høres vertfall sånn ut i følge tråden, gleder meg helt villt til og se den ferdig når den tid kommer :applause:

men er det sånn at du trenger en plass du bare skal ha bilen i vinter eller mangler du en plass der du kan stå å skru?

kan i så fall være behjelpelig på å prøve og finne en plass i trondheims omeråde :wink:

Hehe.. OM den blir en av trondheim råeste vet jeg nå ikke, men planen er ihvertfall at den skal bli bra! ;)

Det jeg mangler er vel egentlig skruplass ja..

Har vært og sondert litt, men folk er jo klin sprø når det gjelder priser, i forhold til hva de leier ut.... Kaldlagere til flere tusen, som hverken har strøm eller varme....

Da mener jeg at de prøver å gjøre gull ut av stein....

Men om du kommer over noe kurant så må du gjerne si ifra ja.

:)

Skrevet

høres vertfall sånn ut i følge tråden, gleder meg helt villt til og se den ferdig når den tid kommer :applause:

men er det sånn at du trenger en plass du bare skal ha bilen i vinter eller mangler du en plass der du kan stå å skru?

kan i så fall være behjelpelig på å prøve og finne en plass i trondheims omeråde :wink:

Hehe.. OM den blir en av trondheim råeste vet jeg nå ikke, men planen er ihvertfall at den skal bli bra! ;)

Har vært og sondert litt, men folk er jo klin sprø når det gjelder priser, i forhold til hva de leier ut.... Kaldlagere til flere tusen, som hverken har strøm eller varme....

er ganske glad for at jeg har garasje hjemme jeg :) men hvor i trondheim holder du til da??

er ikke sikker men tror d går ann og lei ut i trolla bruk ;) har noen kamerater som leide der før. og der var det plass til noen biler, vet ikke pris der da men, det er da en mulighet :)

men hvordan står bilen din nå da?

hadde vært arti og se hvordan den egentlig er :)

Skrevet

er ganske glad for at jeg har garasje hjemme jeg :) men hvor i trondheim holder du til da??

er ikke sikker men tror d går ann og lei ut i trolla bruk ;) har noen kamerater som leide der før. og der var det plass til noen biler, vet ikke pris der da men, det er da en mulighet :)

men hvordan står bilen din nå da?

hadde vært arti og se hvordan den egentlig er :)

Jeg holder til i Bratsberg jeg.

Har vært borti Trolla ja, men er litt for stive priser der for min del...

Når står bilen som et fullstendig rensket og tomt karosseri hjemme i gården, under en presenning.. :/ Så det er ikke akkurat det mest spennende å se for å si det sånn... Står kun med M5 forstilling og bakstilling på..

• 1 month later...
Skrevet

Da har man endelig fått seg verkstedplass.. :D

Så da begynner ting og løse seg fremover.. litt endrede planer ser det ut til etterhvert oxo.. ;)

Skrevet

Hmmm... Ja du skal kjøre rimelig hardt om du skal kjøre fra Trondheim sentrum til Fannrem på 30 min da men... :P Hehe... :D Men du kjører jo E34 med 8'er og kompressor du... :P hehe..

Jeg har fått meg verksted like ved Ler jeg. :)

Skrevet
Da har man endelig fått seg verkstedplass..

Så da begynner ting og løse seg fremover.. litt endrede planer ser det ut til etterhvert oxo.. ;)

endrede planer ja... hmmm, hva da? :-) m5v8'ern min? O:-)

Skrevet
Da har man endelig fått seg verkstedplass..

endrede planer ja... hmmm, hva da? :-) m5v8'ern min? O:-)

Blir først ombygd og godkjent som 540 ihvertfall.... Så blir det nok en S62B50 etterhvert ja.. ;)

En kompis var og prøvekjørte en E39 M5 han muligens skal kjøpe, og jeg ble med en tur..

Den fungerte helt greit den M5'en, så ser ikke for meg at den skal virke noe dårligere i en E34 den motoren... :D

• 1 month later...
Skrevet
Skjer det noe? :) Fin bil! :D

Hehe.. Fin? :P Hvilken bil har du sett på da? Min er jo så ribba som en E34 kan bli nå... :P

Men joda, bilen har kommet inn i verksted nå, så har begynt litt igjen. Har ingen bilder for øyeblikket, men satser på å få tatt noen nå snart. Den står klar for rustsveising nå, og det skal kompisen min ta seg av. :) Så blir det til sverige og hente donorbil i løpet av sommeren. :) Så det går da litt fremover, men har ikke vært så aktiv i det siste. Men det forventes fremgang etter sommeren, da jobbinga avtar. :)

Men takk til de som ennå gidder å følge tråden, og til dere, det BLIR mer oppdatering her fremover, jeg lover ;)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...