Gå til innhold

Bruke topp pakkning flere ganger?

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var det ikke et spørsmål fra en som hadde kjøpt en dyr motor, og ikke hadde kusskap til å sjekke det han lurte på?

Spare på en slik motor ved å bruke TP og bolter om igjen?

Ikke direkte smart.

Skrevet
Var det ikke et spørsmål fra en som hadde kjøpt en dyr motor, og ikke hadde kusskap til å sjekke det han lurte på?

Spare på en slik motor ved å bruke TP og bolter om igjen?

Ikke direkte smart.

ikke kjøpt enda, får se hvor lavt han kan gå, men vurderer det ja.

Skrevet

jeg har brukt samme pakning 7 ganger på en sierra jeg hadde. og er motoren kun prøvestartet med den, dvs att den ikke har vært varm-kald-varm og mange ganger så skal det gå. men er ikke å anabefale. men det går nok om den er hel etter du har tatt av toppen, noe den garantert er da den kun har blitt startet en gang

Skrevet
jeg har brukt samme pakning 7 ganger på en sierra jeg hadde. og er motoren kun prøvestartet med den, dvs att den ikke har vært varm-kald-varm og mange ganger så skal det gå. men er ikke å anabefale. men det går nok om den er hel etter du har tatt av toppen, noe den garantert er da den kun har blitt startet en gang

Skal i allefall spille på at jeg må ha av toppen for og se hva som er gjort og at jeg da må ha ny pakning og kansje strekkbolter.

Skrevet

Må nesten si meg enig med Hofstad. Jeg hadde byttet til nye bolter om du skal ha av og på toppen. Angående topp pakning vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Hadde vel sett ann på pakningen om det hadde vært noe å bruke igjen, men endt opp med å kjøpe nye bare for sikkerhets skyld....

Skrevet

Tar man av ting det er pakning på skifter man den, er ikke noe å diskutere engang!

Strekkbolter kan brukes om igjen, men ville aldri satsa på det, spesielt ved overladning.

Kan fort bli dyrt å være gjerrig...

Skrevet
Tar man av ting det er pakning på skifter man den, er ikke noe å diskutere engang!

Strekkbolter kan brukes om igjen, men ville aldri satsa på det, spesielt ved overladning.

Kan fort bli dyrt å være gjerrig...

enig i det første du sier her, og jeg mener at det samme gjelder for strekkbolter...

Skrevet

pakningen komprimeres så den skal ikke brukes igjen.

kjøp også nye bolter om de er standard. skal det overlades kjører du studs i 12.9 kvalitet:)

Skrevet

når man først tar av toppen kjiper man ikke på bolter. koster jo ingenting.

makan te aurpris shoppere folk sku være da

kjøp nye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...