Slatan Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 takker alle sammen! Noen her som vet om et firma som bygger motorer for kunder? Flott prosjekt. Ring Helge Vik hvis du ønsker skikkelig motor. Understell har jo GS til en hyggelig pris. Tenker på K-sport sitt sett. det er veldig billig og fungerer bra til drifting såvidt jeg har skjønt. Enorme bremser trenger du strengt tatt ikke på en drifte bil. Hvis du går for M5 bremser eller 540i bremser med litt bedre klosser, så skulle det holde til din bruk vil jeg tro. Lykke til med bygget! Har ring til GS bildeler og snakket litt med dem ang bremser, og var K-sport jeg ble anbefalt. (Ringte og hørte om dem hadde M5 bremser eller noe tilsvarendes. så fikk jeg tilbud på K-sport sine 330mm (?!) bremser. Komplett kit med skiver, valipere, klosser og alt av slanger og rør:) Prisen var heller ikjke så stiv som mer kjente merker. Dette blir kjøpt utpå nyåret, så fort det kommer inn noen kroner på kontoen. Tror jeg skal prøve meg på å bygge motoren selv i første omgang og se om jeg klarer dette (1. turbobygg/Grombygg). I flg min far så er det likegreit å ha bygd et par slike motorer så du lærer deg å kjenne disse MTP senere skruing. Så da tror jeg at jeg tar en sjanse der Takker! Bare det kommer en godværsdag her igjen så jeg slipper å fryse fingrene av meg når jeg skal til å skru, så blir det kanskje en update her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå