Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 blir bra denna Espen ska du lakka på Husnes motor eller ? blir nok husnes motor ja fått pris på 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Her er ivertfall noen bilder av vinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Må ha flapp i så fall, passer ikkje uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 trur da e e30 flaps da der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 No har eg fått lånt meg ein e30 flaps ca 112cm brei. den passa perfekt. syns det såg bra ut eg. nåken som veit kossen da e og festa den? lima eller bora og gjenge opp? er jo kevlar? Kor kan eg få tak i e30 flaps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Utrolig pent. Regner med at min skal bli mye lik din Men jeg har en del rust arbeid først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Takker Eg har litt overflaterust eg og. i bunnen på dørene og der med tanklokket. fort gjort og fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 tja, har en del overflate rust igjen jeg også. Men jeg vet om et par plasser der jeg bør og et par plasser der jeg må sveise. Dårlig sveising da bilen ble påkjørt bakfra hos merkeverksted har resultert i hull et par steder Så vi får se, men først må jeg gå til anskaffelse av sveiseapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 hmm okai. du får ta alt skikkelig nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 blir bra denna Espen ska du lakka på Husnes motor eller ? blir nok husnes motor ja fått pris på 10 000,- Gjer du grunnarbeidet då? Bare lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ja det med lakkering gjør du grunnarbeidet osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ja grunnarbeider gjer eg sjøl ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Har vurdert en sånn flap jeg og, men ikke funnet noe som passet.. Blir sikkert rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvilken farge hadde du planlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 tar den samme farge eg sendt pm til ein her inne no som kunne skaffe Carbon flaps til 2200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå