gnmfr Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilen var jævli fin den MEN VEKK DEN JÆVLA WONDERBAUMEN.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilen var jævli fin den MEN VEKK DEN JÆVLA WONDERBAUMEN.... sånn at det lukter surt gammelt interiør? har bar baum av og til eg pleier og ta de vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilen var jævli fin den MEN VEKK DEN JÆVLA WONDERBAUMEN.... sånn at det lukter surt gammelt interiør? har bar baum av og til eg pleier og ta de vekk. hehe, bedre og legge di under setet eller noe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Såg du var ute å sklei med den idag, må la den stå i garasjen til våren no. Er så mykje grus på veiane at eg blir dårlig av tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 ser ut som ei postkassa du. da e e36 som har skikkelig postkasse farge. brg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 den frontleppa di ? var den dyr og har ikke link te den .. sku hatt en sånn på min e34 og.. men steike kor fin bil vill ikke si pris på heil lakkeringa ca da ? ska ha det på min og tror eg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 www.koed.no Alpina Frontspoiler (type 690) NOK 4.394,00 / NOK 5.492,501 priser varierer veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvor kjøpte du felgene dine og hvor mye måtte du gi for dem?? Grombygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 www.nordiskfelgimport.no betalte 10700 med frakt og noen lite brukte michelin dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 har du gjort det på din? må nok skru på skiltet snart Ja, og det syntes! Det blir som når du har vaska bilen. Skikkelig svart og ikke grått. Veldig enkelt å gjøre selv, da det er små overflater, og skulle du få litt renning er det jo nesten umulig å se. Da skal du lete.. Du kan jo uansett bare gjøre det om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe, først idag fikk jeg opp de 2 siste bildene der. skal si den bilen ble flott altså! er den 100% rustfri nå? eller var den kanskje det før du begynte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ka lakk brukte du då? Bilen hadde bare noen små rustflekker fjernet håper det alldri kommer igjen. det er e34 som er godkarroseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Fikke pm av Ole@Automote for oen dager siden om at flapsen kommer i slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 mye koster den flapsen? skulle hatt en selv. har samma vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 fyfaen så lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå