Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Dette her er jo det villeste eg har sett av prosjekt her!! Sjeldent eg gidde å lese heile tråden men det gjorde eg faktisk her ;)

Stå på!! Dette blir sinnsykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, da har jeg lest denne tråden fra perm til perm... for en mann med hjerte for detaljer, dette var bare helt sinnsykt ! eneste jeg kan klage på er at det ikke er mer sider i tråden din :) for en inspirasjonskilde! og ikke minst badass bygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk gutter, :D nå er jeg rimelig fersk her og har ikke bygget så mange bmw'r enda så det begrenser seg automatisk med bilder, har flere tusen bilder med da ofte av andre bygg. er nå skikkelig i gang med nytt gulv og torpedovegg,tror det blir bra det også, det blir hvertfall ikke kastet sammen. :D god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt noe av det råeste jeg noengang har lest om.

Utrolig nok har jeg ikke sett dette prosjektet før nå.

Er bare å ta av seg hatten for arbeidet du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk takk. :D kan informere om at jeg akkurat har kjopt meg E46 M3 ogsaa som jeg har heftige planer om,tror ikke noen har gjort det jeg har planer om med en e46 enda, ser ut som det enten blir rekke sekser med turbo eller enda en v8. maa bare komme meg hjem fra thailand forst og ikke minst faa ferdig alle de andre bilene forst. god paaske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kom over denne tråden i kveld og har kost meg glugg ihjel fra ende til annen! Maken til pågangsmotm arbeidslyst og kunnskap tror jeg knapt jeg har sett maken til. All skryt og ære til byggeren av denne syke syke bilen, det er helt vanvittig rått!

Stå på! :D

Oooog.. Updates? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja det blir ikke gjort all verden med mine m3'r om dagen da jeg akkurat har blitt pappa til en liten gutt,men får surret litt på noen kunde biler innimellom.

Bla full strekk på Birger gundersen sin rallybil,den er hardt brukt og ble rundbulket og skadet hjuloppheng i siste rally.

od5jl8dwybc1zk8rawex.jpg

selholm sekvensiell kasse

ct9kmzlkekhknr7fopv8.jpg

77sy8jrckaxfqac5io1o.jpg

venstre hjuloppheng hadde fått seg en kraftig trøkk.

kgv5pymrsq6f52y3xjyr.jpg

det samme hadde begge bakskjermene,forskjermene og dørene.

idyy41ods7po9btxmnui.jpg

hu8fogl6s8k6ken2cy8v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...