eeikenes Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Litt enig med RoaldJ her For må jo vise de fine bil[d]ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 du må fjærne de ekstra "img" foran og bak linkene til bildene dine... får dem ikke opp pga det jeg.. og ble fort lei av å kopiere å lime inn i nytt vindu Hei ja jeg så de ble borte men det skjedde når forumet ble forandret,de var synlige før, skal fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 åssen går det her da? =) Hei, det går unna hver dag,men ikke så mye bmw desverre så da er det ikke så mye å legge ut her, men nå leveres carbonsupraen om et par dager så er det bare en mustang som skal bli ferdig så blir det tid til mine biler. Jobber ellers med innkjøp av et par M3'r til mest sansynlig e46,men det kan hende det blir e92, vi får se, ellers er det snart tid for å ta opp igjen arbeidet på v8 m3'n og e46 m3'n. sliter med å finne ut for om jeg skal lage e92 m3 front på e46'n eller om jeg skal gå for GTR pakka. time will show ble ikke så værts,nå er den ferdig lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 noen flere. luftjekk fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Må legge til noen kule bilder tatt av Marius Aasheim. kjøp neste gatebilmagasin å se mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Fy faen, den supraen er gjennomført altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er nok litt mer givanes å skru på slikt, enn en rusten gammal E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Fy faen, den supraen er gjennomført altså! takkfordeeeet... begynner å hjelpe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er nok litt mer givanes å skru på slikt, enn en rusten gammal E34. Tja rust er jeg rimelig lei av,men det spiller ikke så stor rolle for meg hvordan bil jeg bygger så lenge jeg får gjort det slik jeg vil ha det et eksempel, å restaurere en mustang til orginal stand er kjedelig syns jeg,men sånn som denne jeg bygger nå, da er det brått gøy. ny motor, 535 sugehester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 har gatebilforumet tatt kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 nei de oppgraderer vel bare sidene sine om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Råeste bildet da! 3 stk Jarmunder;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Hva er det egentlig dere har gjort med understellet på den mustangen? Har du noen eksteriørbilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Råeste bildet da! 3 stk Jarmunder;D Endelig fikk vi en forklaring på hvordan det er tid til alle prosjektene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hva er det egentlig dere har gjort med understellet på den mustangen?Har du noen eksteriørbilder av den? Jeg monterer fullt understell fra total control,med mildt sagt justerings muligheter på alt. Det er bare å sveise inn ny subframe bak og et kryss under for å stive opp det myke karroseriet så er resten bolt on, nå er utfordringen å lage eksos, det er så mye stag under der nå at det blir trangt. har bilder av den men den er orginal utvendig. 67 fastback Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå