Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

åssen går det her da? =)

Hei, det går unna hver dag,men ikke så mye bmw desverre så da er det ikke så mye å legge ut her, men nå leveres carbonsupraen om et par dager så er det bare en mustang som skal bli ferdig så blir det tid til mine biler.

Jobber ellers med innkjøp av et par M3'r til mest sansynlig e46,men det kan hende det blir e92, vi får se, ellers er det snart tid for å ta opp igjen arbeidet på v8 m3'n og e46 m3'n. sliter med å finne ut for om jeg skal lage e92 m3 front på e46'n eller om jeg skal gå for GTR pakka. time will show :D

ble ikke så værts,nå er den ferdig lakkert. :D

fk6jhdcczktxqzarhax9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt mer givanes å skru på slikt, enn en rusten gammal E34. ;)

Tja rust er jeg rimelig lei av,men det spiller ikke så stor rolle for meg hvordan bil jeg bygger så lenge jeg får gjort det slik jeg vil ha det :D

et eksempel, å restaurere en mustang til orginal stand er kjedelig syns jeg,men sånn som denne jeg bygger nå, da er det brått gøy. :D

wj3do75ua5ppykojshva.jpg

movs1jsx9hxmn7hqtrwj.jpg

81p6hhjpqi8ybw63twcr.jpg

t001tnhnrdn83bc593d3.jpg

ny motor, 535 sugehester. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere har gjort med understellet på den mustangen?

Har du noen eksteriørbilder av den?

Jeg monterer fullt understell fra total control,med mildt sagt justerings muligheter på alt.

Det er bare å sveise inn ny subframe bak og et kryss under for å stive opp det myke karroseriet så er resten bolt on, nå er utfordringen å lage eksos, det er så mye stag under der nå at det blir trangt. :D har bilder av den men den er orginal utvendig. 67 fastback Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...