jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Da er kontrakten underskrevet og nøklene til det nye verkstedet ligger i lomma,nå er det bare å begynne å innrede.har også vært i tyskland og hentet m5 som skal få presse og bygges til banebil,så går turen snart til usa for å finne mer bmw M godis. bilder kommer fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Det blir ei god jul for Jarmund med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 He he ja det skal bli digg å bruke god tid til å innrede verkstedet akkurat slik jeg ønsker og ikke minst få ryddet opp i deler og utstyr etter 18 år med skruing og samle fetish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Kjenner meg igjen der, ikke i ryddinga, men i samlefetisjen. Har en låve full, men 90% av det kunne nok vært solgt, gitt bort eller kasta Men så er det jo det da, at kanskje en dag trenger man akkurat den ene tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 he he ja tror det er en sammenheng mellom bilinteressen og samle fetishen, kanskje vi burde fått en diagnose, kan sjekke med mutter'n som er psykolog Jeg har også en låve med 3 200sx,en m3 div cross leketøy og usansynlig mye bildeler,dette i tillegg til det jeg har hjemme og på verkstedet selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 kronisk samlemani er nok den rette diagnosen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 syyykt grot lokale.. lykke til med oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 takk takk, det kommer til å bli gromt for å si det mildt, driver å lager 3D tegninger av verkstedet til et gulvfirma som kommer å lager gulv i sjakkbrett mønster med logoer osv. driit å måtte vente med å flytte inn for mye,men når hele gulvet skal males er det greit at det ikke er fullt av ræææl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 hmmm blir mest porsche og flytting om dagen,men noe bmw også,etter nyttår blir det bånn gass på min m3. alt bortsett fra tak og bakskjermer er i carbon måtte lage ny bakplate. Har puslet litt på nye verkstedet,men de som skal male gulvet har ikke fått begynt så vi får ikke satt opp de nye løftebukkene,jiggen,og løftebordene enda desverre. ivecoen fyller ikke opp stort. Har et heftig bmw prosjekt på gang i tillegg til e30'n og gleder meg stort til å begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Utrolig kult! Hvilket annet BMW-prosjekt er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 E39'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Lykke til i ny lokalet Virker som det går rette veien for deg Noe som er vell fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Rått lokale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 thanx boys. blir digg med nytt lokale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå