jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Fikk stemplet inn et par timer på min M3 i dag så fikk gjort en del på gulvet baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Läckert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Blir selfølgelig carbon deksel rundt hele tanken og resten blir lakkert hvitt. Klør etter å gjøre mer,men må gjøre ferdig en messe stand for addidas der jeg bygger hyller til 540 sko Er i gang igjen med M3'n på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 nydelig saker.. akkurat som jeg skulle gjort det selv haha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 He he ikke sant, skal ha rør opp til bakruta hvor bensin påfyllinga blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Bilder av hyllene til Adidas skoa eller? Syntes du har holdt på lenge med de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 he he det kommer, standen blir ferdig på exporama i dag. fikk testet nye Wurt drillen da jeg måtte skru fast 2600 muttere veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Sweet. Du har ikke en brukt løftebukk du skulle kvitta deg med vel? Eller vet om en? Bare drit på finn om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 nei desverre, skal beholde den gamle på det andre verkstedet,kjøper nye på alnabru, har sett en del bllige på finn i det siste, dukker opp noe rett som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Bilder av hyllene til Adidas skoa eller? Syntes du har holdt på lenge med de:) omsider ferdig med å lage standen. 200 kvadrat, 4,5 meter høy fikk jaggu en jobb for ski VM i Oslo også gitt. dette var en liten del av standen, endelig ferdig etter halvannen uke med å snekkre/konstruere alle vegger, sko hyller osv. deilig å være tilbake på verkstedet å bøye plater til M3'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Dyktig du. Noen bildeoppdateringer av M3'en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 dette blir rått planer om og bli klar til sesongen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 dette blir rått planer om og bli klar til sesongen?? jada den både må og skal bli klar,så det er bare å stå i ramma fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 har følgt tråden fra tid til annen, siden den dukket opp. må si jeg liker arbeidet ditt, og evnene dine stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå