Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Takk fot hyggelige tlbakemeldinger. :D

Jeg har prøvd å leggu ut bilder flere ganger men det er tydeligvis ikke bare hos meg det ikke funker.

Det er bånn gass som vanlig men desverre mest med kunde prosjekter.læregutta har vært litt travle idet siste så da må jeg gjøre alt selv og da har ikke døgnet nok timer, MEN vi jobber både med e30 m3'n og e46 m3'n om dagen så det går fremover selv om det ikke går fort.

Audi motoren skal Vidar Strand cnc frese adapter til BMW kassa og

Vidar Strand skal bremse M5 v8 maskina med nytt sprut fra sponsor adaptronic med kompressor fra ESS. Med styring av vanos så hadde Vidar trua på bra punch i motoren. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av et prosjekt vi har tatt i det siste, full makeover av en rufsete anleggsbil fra Mesta.

uzwxj1iolnxt187nj6sq.jpg

bilen hadde små og store skader så det var bare å brette opp ermene, bilen hadde blitt lakkert gul utvendig når den var ny men hadde fortsatt den orginale kobber fargen inni så det var bare å plukke av alle fire dørene og lakkere både bilen og dørene innvendig også.

i tilegg ble det montert breddekitt og større hjul.

u1tfem53fiw0tpo3t2ka.jpg

det ferdige resultatet.

g0ghail0zmgubo2om84s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ett prosjekt, et klassisk tilfelle vi får mye av, kunden har begynt å kappe ut ting på bilen sin og så stopper det opp når det skal lages nye deler. da må vi ta over.

Kakimoto widebody R33 GTR

j2i73r8yxjl6a21eq50o.jpg

både gulvet i bagasjerommet og innerskjermer var kappet bort.

ldu28zohbgoi9ed2wayv.jpg

tilpassing av fuelcell boks.

bryulm3ypro1u07rr6oq.jpg

vi skulle lage noe som ikke var helt a4 så jeg vrei hue litt for å gjøre noe anderledes, læregutten gjorde en knall jobb og hjalp meg masse på denne, han blei forelsket i hullsaga og pregeverktøyet også så det ble mange hull.men kunden ble veldig fornøyd. laserskjærte logoer til innrskjermene og lakk gjenstår.

lag3579rnl8q2jmgu232.jpg

n9xwau0eno77zyw3ge6p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40agu5lwohl8lxnj0ii8.jpg

nb8ihg4soitlrt1iy5w4.jpg

tror ikke jeg fikk tatt noen bilder av det ferdige resultatet,men det ble sveiset inn forsterkninger til fuelcell kassa.

jaggu fikk jeg ikke i oppdrag å bli med til england for å sjekke opp en 69 karman ghia før den eventuelt skulle kjøpes og taes med til norge. handel ble det og bilen står nå hos meg for å bli hevet litt da den var i laveste laget og diverse modifikasjoner.

dxd1izqm6zjsm262kq3w.jpg

xr07q4xw0qkv4l8ak7it.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og læregutten lager design til bilene mine mens guttungen lager biler på ipad'n, utta boys :D

t8bhkaqrcpknw3jujvaa.jpg

vi bygde en jævelig stor dekk hylle på lageret også med plass til 165 dekk men den var jaggu ikke stor nokk så jeg må bygge en til.

6tlvnbiwrx0iz8uymert.jpg

to ombygginger for pettersen autoimport, bla hellakkering.

urkfqly0oa1xnwjq2hhs.jpg

qytaer7gohu7cijucym9.jpg

audi motoren står klar til å puttes i e46 m3'n. 721 hk

njvhnppv7mkh60j7586y.jpg

g5l15a8lzrd6pwyvjqw2.jpg

hellakkert s15

isatmrpogosr212adhug.jpg

kjøpte en skadebil fra forsikringsselskapet og måtte brå lage ny bil til kona.

c4wqv2q4lj3vxtqw8dmv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet det ja. ser ny ut både inni og under. :D

e30'n har fått inn pedalboks og rattstamme og jeg er godt igang med siste finish på den siste innerskjermen, da er det bare heving av dempertårnene bak som står igjen av sveising. jeg har lagt fyller på karroseriet så nå er det bare å slipe inni og under før det blir grunning der også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...